مهم‌ترین حوادث ۱۲ آبان ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروز دوشنبه ۱۲ آبان ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف لودر قاچاق ۶۰ میلیارد ریالی در جهرم

جانشین فرمانده انتظامی فارس از توقیف یک کامیون کشنده حامل یک دستگاه لودر قاچاق به ارزش ۶۰ میلیارد ریال در شهرستان جهرم خبر داد.

سردار یوسف ملک‌زاده جانشین فرمانده انتظامی فارسبا اشاره به کشف لودر قاچاق در جهرم، در این باره اظهار کرد: ماموران پلیس آگاهی شهرستان جهرم هنگام کنترل محور ورودی این شهرستان، به یک دستگاه کامیون کشنده حامل یک دستگاه لودر مشکوک و آن را متوقف کردند.

او گفت: پس از توقف تریلر و بررسی مدارک مشخص شد که لودر از مبادی غیر قانونی وارد کشور شده است.

سردار ملک‌زاده با بیان اینکه ارزش محموله مکشوفه برابر نظر کارشناسان، ۶۰ میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این خصوص یک نفر دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.

۳ کشته و مصدوم بر اثر برخورد پژو با تراکتور در محور اوز

رئیس پلیس راه جنوب فارس گفت: بر اثر برخورد تراکتور با سواری پژو پارس در محور اوز، ۲ نفر کشته و یک نفر مجروح شدند.

سرهنگ حمدالله هوشمندی رئیس پلیس راه جنوب فارس بیان کرد: در پی اعلام یک فقره تصادف در محور روستایی بختیارویه شهرستان اوز، بلافاصله مأموران به همراه عوامل امدادی به محل مورد نظر اعزام شدند.

او افزود: ماموران در بررسی‌های اولیه مطلع شدند یک تراکتور با یک سواری پژو پارس با ۳ سرنشین به شدت برخورد کرده است.

رئیس پلیس راه جنوب استان فارس با بیان اینکه در این حادثه راننده و یک نفر فوت و دیگر سرنشین مجروح و راهی بیمارستان شد، تصریح کرد: کارشناسان در صحنه حاضر و علت وقوع این حادثه را نداشتن توجه به جلو از جانب راننده سواری اعلام کردند.

انهدام باند قاچاقچیان و کشف محموله ۶ میلیارد ریالی سیگار در قیروکارزین

فرمانده انتظامی قیروکارزین گفت: با دستگیری باند ۳ نفره قاچاقچیان، محموله سیگار به ارزش ۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال کشف شد.

سرهنگ حمیدرضا صالحی‌فرد فرمانده انتظامی قیروکارزین درباره کشف محموله سیگار در قیروکارزین، اظهار کرد: به منظور طرح مبارزه با کالای دخانی و برخورد قاطع با قاچاقچیان، ماموران انتظامی شهرستان قیروکارزین با انجام کار فنی و شگرد‌های خاص پلیسی، یک باند قاچاق که اعضای یک خانواده بودند را شناسایی و موضوع را در دستور کار قرار داند.

او افزود: مأموران با اشراف اطلاعاتی هنگام کنترل خودرو‌ها در محور‌های مواصلاتی، در یک عملیات ضربتی موفق شدند ۳ دستگاه سواری سمند و پژو ۴۰۵ متعلق به قاچاقچیان را متوقف کنند.

سرهنگ صالحی‌فرد با اشاره به اینکه در بازرسی از آن خودروها، ۸۲۶ هزار نخ سیگار و ۵ هزار و ۹۹۰ پاکت تنباکو معسل خارجی قاچاق را کشف کنند، گفت: کارشناسان ارزش کالا‌های مکشوفه را ۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند.

فرمانده انتظامی شهرستان قیروکارزین با بیان اینکه در این خصوص ۳ نفر دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند، تصریح کرد: مبارزه با فعالیت‌های مجرمانه قاچاقچیان و ناامن کنندگان اقتصاد کشور به صورت ویژه در دستورکار مأموران انتظامی قرار دارد و تلفن ۱۱۰ به صورت شبانه روزی آماده دریافت گزارش‌های مردمی است.

فوت جوان ۲۱ ساله بر اثر برق گرفتگی در یکی از روستا‌های شیراز

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس از فوت جوانی ۲۱ ساله بر اثر برق گرفتگی در یکی از روستا‌های شهرستان شیراز خبر داد.

سرهنگ کاووس محمدی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس درباره فوت یک جوان بر اثر برق گرفتگی در در یکی از روستا‌های شیراز، بیان کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع برق گرفتگی منجر به فوت در یکی از روستا‌های شهرستان شیراز، بلافاصله ماموران انتظامی به همراه دیگر نیرو‌های امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

سرهنگ محمدی تصریح کرد: با حضور ماموران و برابر نظریه اولیه کارشناسان اورژانس، مشخص شد که متوفی هنگام کار با کنتور برق دچار برق گرفتگی شده و فوت کرده است.

معاون اجتماعی پلیس فارس با بیان اینکه جسد متوفی برای بررسی بیشتر به پزشک قانونی منتقل شد، به شهروندان توصیه کرد هنگام کار با وسایل برقی موارد ایمنی را رعایت کنند تا شاهد حوادث دلخراش نباشیم.

پلمب ۱۶ واحد صنفی متخلف در ممسنی

فرمانده انتظامی ممسنی از اجرای طرح تشدید، کنترل و نظارت بر اصناف و پلمب ۱۶ واحد صنفی متخلف خبر داد.

سرهنگ محمدهاشم قسام فرمانده انتظامی ممسنی درباره پلمب واحد‌های صنفی متخلف در ممسنی، اظهار کرد: مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی این شهرستان با هدف ارتقای امنیت در جامعه صنفی و مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی و همچنین ارزیابی میزان پایبندی اصناف به قوانین و مقررات، طرح تشدید، کنترل و نظارت با همکاری شبکه بهداشت و درمان در ممسنی اجرا کردند.

او افزود: در این طرح مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی و کارشناس شبکه بهداشت به صورت محسوس و نامحسوس از ۴۰ واحد صنفی بازدید و ۱۶ واحد را به علت رعایت نکردن قوانین و مقررات و نداشتن پروانه کسب پلمب کردند.

کشف بیش از ۳۱ کیلو مواد افیونی در داراب

فرمانده انتظامی داراب گفت: ۳۱ کیلو و ۸۹۰ گرم هروئین و حشیش، با تلاش مأموران انتظامی پاسگاه کوهستان شهرستان داراب، کشف شد.

سرهنگ علیرضا نوشاد فرمانده انتظامی داراب درباره کشف مواد مخدر در داراب، بیان کرد: مأموران انتظامی پاسگاه کوهستان شهرستان داراب هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی، در یک عملیات ضربتی به ۲ دستگاه سواری پژو پارس و پراید مظنون و دستور ایست را صادر کردند.

او افزود: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز ماموران موفق شدند در بازرسی از خودرو پراید ۲۰ کیلو حشیش و سواری پارس، ۱۰ کیلو و ۸۹۰ گرم هروئین که به صورت ماهرانه‌ای در قسمت‌های مختلف جاسازی شده بود، کشف شد.

سرهنگ نوشاد با بیان اینکه راننده پراید متواری و راننده پژو دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد، تصریح کرد: پلیس به منظور برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر و مبارزه بی امان با این پدیده شوم از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد.

کشف ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در لارستان

فرمانده انتظامی لارستان از کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت فاچاق از نوع گازوئیل به ارزش ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ داوود امجدی فرمانده انتظامی لارستان درباره توقیف گازوئیل قاچاق در لارستان، بیان کرد: در پی تشدید اقدامات انتظامی و برخورد قاطع با قاچاقچیان، ماموران انتظامی پاسگاه هرمود عباسی شهرستان لارستان با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند شخصی به هویت معلوم با یک دستگاه تریلر قصد انتقال سوخت قاچاق به استان‌های دیگر دارد.

او افزود: موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت و با برپایی تور ایست و بازرسی در محور‌های مواصلاتی، خودرو را مشاهده و برای بررسی بیشتر آن را به پاسگاه انتقال دادند.

فرمانده انتظامی لارستان با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو، ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف شد، تصریح کرد: در این زمینه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به منظور سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

سرهنگ امجدی با اشاره به اینکه برابر نظر کارشناسان ارزش سوخت مکشوفه، ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، اضافه کرد: پلیس شهرستان لارستان به صورت کاملا فعال و جهادی با این پدیده شوم برخورد و فعالیت قاچاقچیان فرآورده‌های نفتی و کالا را ناکام خواهد گذاشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار