دستگیری باند سارقان با ۵۰ فقره سرقت در شیراز/ کشف ۱۲ میلیارد ریال لاستیک قاچاق در خرمبید

مهم‌ترین حوادث ۳ آبان ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروز شنبه ۳ آبان ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری سارق و کشف خودرو سرقتی در مهر

فرمانده انتظامی مهر از دستگیری سارق خودرو و کشف خودروی پراید سرقتی در شهرستان مهر خبر داد.

سرهنگ عظیم‌اله کرمی فرمانده انتظامی مهر درباره دستگیری سارق در مهر، اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر وقوع سرقت خودرو در شهرستان عسلویه و احتمال تردد در محور‌های مواصلاتی شهرستان مهر، موضوع به صورت ویژه در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

او افزود: ماموران با اقدامات فنی و به کارگیری شگرد‌های خاص پلیسی، خودرو پراید در محور‌های مواصلاتی بخش اسیر را شناسایی و آن را توقیف کردند.

سرهنگ کرمی با بیان اینکه در استعلام از پلیس آگاهی سرقتی بودن خودرو مشخص شد، گفت: ماموران سریعا راننده را دستگیر و برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان مهر به شهروندان توصیه کرد: با اقدامات پیشگیرانه احتمال سرقت را از سارقان سلب کنند و در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک، مراتب را به پلیس ۱۱۰ گزارش کنند.

دستگیری باند سارقان با ۵۰ فقره سرقت در شیراز

فرمانده انتظامی شیراز گفت: اعضای باند ۴ نفره سارقان قطعات خودرو، دستگیر و به ۵۰ فقره سرقت در شهرستان شیراز اقرار کردند.

سرهنگ فرج شجاعی فرمانده انتظامی شیراز درباره بازداشت باند سارقان در شیراز، اظهار کرد: به دنبال وقوع چند فقره سرقت سریالی قطعات خودرو در شهرستان شیراز، موضوع شناسایی و دستگیری اعضای باند سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

او ادامه داد: در بررسی‌های انجام شده توسط ماموران کلانتری ۲۶ رحمت، مشخص شد سارقان در نیمه‌های شب در مکان‌های خلوت و تاریک اقدام به سرقت قطعات خودرو می‌کنند.

فرمانده انتظامی شیراز گفت: ماموران کلانتری با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی، موفق به شناسایی اعضای باند سارقان در یکی از محله‌های شیراز شدند.

سرهنگ شجاعی با بیان اینکه ماموران موفق شدند در یک عملیات ضربتی هر ۴ نفر سارق که اعضای یک باند بودند را دستگیر و به کلانتری منتقل کنند، تصریح کرد: متهمان در بازجویی فنی و تخصصی و مواجه شدن با ادله و مستندات پلیس چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشتند و به ۵۰ فقره سرقت قطعات خودرو در شیراز اقرار کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمان، ۹۰ عدد ضبط، ۸۰ عدد انواع مختلف باند، ۲ عدد دوربین دنده عقب و دزدگیر، ۲۰ عدد آمپیلی فایر، ۲ عدد مانیتور سر صندلی، ۹ عدد ساب و ۶ عدد طاقچه عقب خودرو به همراه جعبه بکس کشف شد، اضافه کرد: کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را ۵ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

کشف ۱۲ میلیارد ریال لاستیک قاچاق در خرمبید

فرمانده انتظامی خرمبید از کشف حلقه‌های لاستیک قاچاق به ارزش ۱۲ میلیارد ریال در خرمبید خبر داد.

سرهنگ حمید جوکار فرمانده انتظامی خرمبید درباره کشف حلقه‌های لاستیک قاچاق در خرمبید، اظهار کرد: به منظور اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران انتظامی این شهرستان هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی، به یک دستگاه کامیون حامل لاستیک مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو، ۱۲ حلقه لاستیک لودر خارجی قاچاق و بدون مدارک قانونی کشف شد، تصریح کرد: در این خصوص راننده دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

سرهنگ جوکار با بیان اینکه برابر نظر کارشناسان ارزش این محموله قاچاق، ۱۲ میلیارد ریال برآورد شده است، اضافه کرد: پلیس با تمام توان و جدیت همواره آماده است با قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت اقتصادی مقابله کند و سامانه ۱۱۰ به صورت ۲۴ ساعته آماده دریافت گزارش‌های شهروندان است.

وانت پیکان حامل بیش از ۳۳ کیلوگرم تریاک در داراب متوقف شد

فرمانده انتظامی داراب از توقیف یک دستگاه وانت پیکان و کشف ۳۳ کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علیرضا نوشاد فرمانده انتظامی داراب درباره کشف تریاک در داراب، گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان در اجرای طرح مقابله با قاچاقچیان و کنترل محور‌های مواصلاتی، به یک دستگاه وانت پیکان مظنون و آن را متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از این خودرو، ۳۳ کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در قسمت‌های مختلف جاسازی شده بود، کشف شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه راننده با توجه به تاریکی هوا متواری شده است و تلاش برای دستگیری او ادامه دارد، هشدار داد: اقدامات قاچاقچیان به هیچ وجه از چشمان تیز بین پلیس دور نخواهد ماند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار