پیام یوم الله ۱۳ آبان استکبار ستیزی ملت ایران و کوتاه شدن دست آمریکا است

نماینده، ولی فقیه در لرستان گفت: مهمترین پیام یوم الله ۱۳ آبان استکبار ستیزی ملت ایران و کوتاه شدن دست آمریکا از جمهوری اسلامی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازلرستان، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی نماینده، ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد شامگاه دوشنبه در دیدار با نمایندگان تشکل‌های دانش آموزی بیان کرد: مباحث سازنده برگرفته از همفکری باعث هدایت شده و نسل جوان باید با حضور در جلسات ومباحث سازنده گذشته خود را بشناسد و برای ساختن آینده کشور آمادگی لازم را داشته باشد.

شاهرخی اضافه کرد: پیامبر مکرم اسلام در مقطعی به نبوت رسید که ظلم و ستم فراوان شده بود و نجاتی برای بشریت متصور نبود، آداب و رسوم جاهلیت جامعه را فراگرفته بود و پیامبر (ص) با آموزه‌های قرآن و تعالیم اسلامی موفق شد صخره جاهلیت را بکشند.

او اظهار داشت: امام صادق (ع) توانست با تاسیس دانشگاهی در زمان خود زمینه آگاهی مردم را فراهم کند و امروزه هر پرسشی در مباحث اسلامی هست از میراث گرانقدر ایشان استفاده می‌کنیم و امروزه جوانان با خرد جمعی، مدیریت عالمانه و هنرمندانه می‌توانند مشکلات جامعه را حل کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان با تبریک میلاد مسعود پیامبر رحمت ومهربانی و امام صادق (ع) گفت: آموزش و پرورش افتخار دارد با بستر سازی زمینه فعالیت دانش آموزان را کرده است تا دانش آموزان در وظایف انقلابی خود نقش آفرینی کنند.

علیرضا نخعی با یادآوری رشادت دانش آموزان در دروان دفاع مقدس گفت: دانش آموزان در دوران دفاع مقدس سهم مهمی دارند، زیرا وجود ۳۶ هزار شهید دانش آموز افتخاری مهم برای کشور است. به برکت خون این شهیدان انقالب به جلو رفت و در عرصه‌های مختلف با حضور دانش اموزان و دانش اموزان پیرو خط امام همچنان رو به پیشرفت است.

در این جلسه نمایندگان دانش آموزان در مجمع کشوری دانش آموزی، اتحادیه انجمن‌های اسلامی، سازمان دانش آموزی و بسیج دانش آموزی در حضور نماینده، ولی فقیه در استان، مدیر کل، معاونین آموزش و پرورشی و فرهنگی نظر و پیشنهاد خود را بیان کردند.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار