ساخت بیش از ۱۲ هزار واحد مسکن در لرستان

مدیرکل بنیاد مسکن لرستان گفت: در سال جاری ۱۲ هزار و ۹۹۴ سهمیه برای بازسازی و ساخت مسکن در مناطق روستایی و شهری لرستان به این اداره تعلق گرفته که تا به امروز سه هزار پرونده در این زمینه تشکیل شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازلرستان، مسعود رضایی مدیرکل بنیاد مسکن لرستان اظهار داشت: در سال جاری ۶ هزار و ۵۰۰ وام ۵۰ میلیون تومانی برای ساخت و بهسازی مسکن در روستا‌ها به بنیاد مسکن لرستان تعلق گرفته است.

او با بیان اینکه میزان این تسهیلات ۳۲۵ میلیارد تومان است، افزود: همچنین برای بازسازی مناطق خسارت دیده روستایی از سیل سال گذشته پنج هزار و ۶۴۴ سهمیه به لرستان تعلق گرفته است.

مدیرکل بنیاد مسکن لرستان بیان کرد: تسهیلات به مناطق سیل زده به صورت یک وام ۴۰ میلیون تومانی و ۲۰ میلیون تسهیلات بلاعوض به افراد مورد نظر داده می‌شود.

رضایی با اشاره به اینکه علاوه بر مناطق روستایی برای بازسازی مناطق شهری آسیب دیده از سیل سال گذشته ۸۵۰ سهمیه به لرستان داده شده است، تصریح کرد: به افراد متقاضی در این حوزه به ترتیب یک وام ۵۰ میلون تومانی و یک وام ۲۴ میلیونی بلاعوض تعلق می‌گیرد.

او در بخش پایانی صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: این سهمیه‌ها به تازگی به لرستان تعلق گرفته و در همین مدت کوتاه سه هزار پرونده برای دریافت این تسهیلات در مراکز بنیاد مسکن استان تشکیل شده است.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.