ابطال مجوز تاکسیرانان متخلف/ تعطیلی بازار روزانه در اسدآباد

شهردار اسدآباد گفت: مجوز تاکسیرانی رانندگانی که شیوه نامه های بهداشتی را رعایت نکنند باطل خواهد شد.

فعله گری، شهردار اسدآباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان  با اشاره به ابطال مجوز تاکسیرانی رانندگان متخلف در رعایت شیوه نامه های  بهداشتی، گفت: در جهت حفظ سلامت مردم این مطلب بصورت قطعی قابل اجرا خواهد بود.

او با اشاره به رعایت شیوه نامه های خاص در تدفین فوتی های کرونایی، گفت: ساعت خاصی برای تدفین اموات در بهشت زهرا (س) تعیین شده که به خانواده متوفیان اعلام می شود.

شهردار اسدآباد با بیان اینکه تدفین اموات فقط با حضور ده نفر انجام خواهد شد، گفت: پلیس نیز در این زمینه با شهرداری همکاری لازم را خواهد داشت.

فعله گری با بیان اینکه  همشهریان به هیچ عنوان در تجمعات حضور پیدا نکنند، گفت: ورودی بهشت زهرا (س) نیز با موانع مسدود شده است.

او بیان کرد: از فردا بازار‌های روزانه نیز تا اطلاع ثانوی تعطیل است .

شهردار اسدآباد با بیان اینکه همه بنر‌ها و بیلبورد‌های شهر نیز تا مدتی به انتشار پیام‌های کرونایی اختصاص داده خواهد شد، گفت: برچسب‌های آموزشی نیز مابین تاکسی دار‌ها و مغازه‌ها توزیع شده است.

فعله گری خاطر نشان کرد: لازم بذکر است به اطلاع همشهریان عزیز برسانیم حتی با عنایت به شرایط موجود نیز فعالیت‌های عمرانی شهرداری ادامه دارد و متوقف نخواهد شد.

انتهای پیام/د.ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.