روحانی در جلسه هیئت دولت:

برای ما مهم نیست در آمریکا چه کسی انتخاب می‌شود/ گرانی برخی کالاها غیر موجه است

رئیس جمهور گفت: برای ما مهم نیست در آمریکا چه کسی انتخاب می‌شود، انتخابات اخیر آمریکا از جهات مختلف عبرت آمیز بود.

به گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهور در جلسه هیئت دولت با تبریک میلاد پیامبر اسلام(ص) و امام جعفر صادق(ع) اظهار کرد: خدا در قرآن، اساس جاذبه پیامبر را اخلاق نیکوی او می‌داند؛ این نشان می‌دهد که شیوه حکومت در اسلام چگونه است.

وی ادامه داد: کسانی که نسبت به پیامبر جملات ناصحیح به کار می‌برند با اخلاق و سیره ایشان آشنا نیستند. اگر کسی در دنیای امروز دنبال ترور یک انسان یا حمله به یک معبد یا دانشگاه است، نشان می‌دهد که با سیره پیامبر آشنا نیست. این روزها حوادث عجیبی با ادعای اینکه این‌ها می‌خواهند حامی اسلام و پیامبر می‌بینم؛ حمله به عبادتگاه، حمله به یک مدرسه و یا یک دانشگاه باشند؛ همه این‌ها دروغ می‌گویند. این‌ها حامی پیامبر نیستند. آن‌هایی که حمایت کردند کار غلطی انجام دادند.

روحانی در ادامه با اشاره به وضعیت اقتصادی کشور گفت: باید طوری برنامه‌ریزی شود که مردم مطمئن باشند که کالاهای ضروری در اختیار آن‌ها خواهد بود.

وی با بیان اینکه در هفته گذشته واردات ما نسبت به قبل ۳۸ درصد افزایش پیدا کرده، گفت: البته این در مقیاس یک هفته است، امّا نشان می‌دهد روند در ماه‌های اخیر هم در واردات کالاهای مورد نیاز هم در صادرات افزایش داشته‌ایم و روند رو به رشد است.

روحانی با بیان اینکه در طول هفته‌های گذشته تصمیماتی مهمی را برای ۹ ماهه پایانی دولت گرفته‌ایم، گفت: هماهنگی‌های لازم بین بانک مرکزی، وزارت صمت، کشاورزی و اقتصاد صورت گرفته و مصوبه‌اش ابلاغ شده است.

وی ادامه داد: تصمیمات اقتصادی ما از چند هفته پیش بدون توجه به  اینکه در آمریکا چه کسی انتخاب می‌شود اتخاذ شده و مبنای ما تولید داخل و صادرات بوده است.


بیشتر بخوانید


رئیس‌جمهور در ادامه با بیان اینکه برای ما مهم نیست در آمریکا چه کسی انتخاب می‌شود، گفت: انتخابات اخیر آمریکا از جهات مختلف عبرت آمیز بود و فعلاً نمی‌خواهیم به آن ورود کنیم. برای ما حزب و فرد مهم نیست، بلکه شیوه‌ای که در دولت بعد اتخاذ می‌شود مهم است. اینکه آمریکا به قانون و به تمام معاهدات بین‌الملی یا چندجانبه برگردد، برای ما مهم است.

روحانی اظهار کرد: اگر آمریکا تحریم را کنار گذاشت و احترام را جایگزین آن کرد شرایط ما فرق می‌کند. اگر آمد به جای تهدید، تکریم و احترام ملّت ایران را پیشه کرد، شرایط ما فرق می‌کند.

رئیس جمهور افزود: برفرض اینکه شیوه و اخلاق آمریکا برنگردد، ما به یک شیوه درست و صحیح، برنامه‌ریزی کرده‌ایم. حالا اگر تنبیه شدند و عبرت گرفتند و فهمیدند که در طول این سه سال و اندی هرچه فشار آوردند تأثیر نداشته و باید راه دیگر را انتخاب کنند، فبها، اگر هم به این عبرت نرسند، تصمیمات ما بر مبنای این بوده که اگر شرایط سخت بود باز کشور چگونه اداره شود و جلو برود.

گرانی برخی از کالا‌ها ناصحیح است

روحانی با بیان اینکه ما هنوز فضا‌های بسیار خوبی در صادرات داریم، گفت: بحث‌هایی که هفته‌های گذشته در ستاد اقتصادی دولت داشته‌ایم یک مبنایش افزایش صادرات بوده است، اینکه چه‌کار کنیم صادرات افزایش یابد؛ این یکی از مبانی ما بود. اینکه چه‌کار کنیم که کالا‌های اساسی راحت‌تر به‌دست ما برسد. چه‌کار کنیم که به‌جای اینکه گرفتار گردش‌های بانکی و مالی بشویم کار با تهاتر صورت بگیرد. چه‌کار کنیم جنس به‌جای اینکه به گمرک بیاید و بماند و بعد تصمیم بگیریم، از آن لحظه‌ای که خریداری می‌شود قبل از اینکه روی کشتی برود راجع به آن تصمیم بگیریم.

وی افزود: تمام تصمیماتی که برای سامانه جامع تجارت اتخاذ کرده‌ایم و باید اجرایی شود برای این است که همه چیز به‌روز و روشن باشد.

روحانی ادامه داد: آنچه در این دو ماه اخیر مردم با مشکلات مواجه شدند بخشی از آن مربوط به ماه‌های اولیه امسال است که به خاطر کرونا صادرات ما دچار وقفه و مشکلات شد. امروز آن مشکلات رفع شده و روال عادی پیدا کرده است. ما در صادرات و واردات رشد خواهیم داشت و مشکلات مردم کم‌تر می‌شود. البته وزارتخانه‌های ذی‌ربط باید همه توان خود را به‌کار گیرند.

وی با اشاره به سخنان روز گذشته رهبر معظّم انقلاب گفت: خوشحالم که دیروز وزارت صمت و کشاورزی و بقیه دستگاه‌ها مثل گمرک، به سخنان مقام معظّم رهبری توجه جدی کردند و امروز هم در دولت مطرح شد. همانطور که ایشان این نکته بحق را تأکید کردند، گرانی برخی از کالا‌ها و قیمت برخی کالا‌ها ناموجه و نادرست و ناصحیح است و باید راه حل برای آن پیدا شود. حالا وقتی مطرح می‌شود چرا گران شده دلایلی مطرح می‌شود که آن‌ها باید حل و فصل شود.

روحانی افزود: ما دو هدف را دنبال می‌کنیم. نخست وفور کالا در جامعه و دیگری قیمت منصفانه که نسبت به اولی موفق بوده‌ایم. از سال ۹۷ که جنگ اقتصادی شروع شد ما در تامین کالا موفق بودیم، اما آن کاری که باید روی آن سرمایه گذاری کنیم و برای مردم مهم است متعادل بودن قیمت هاست.

حفظ تمامیت ارضی حق آذربایجان است

وی با اشاره به درگیری‌ها در منطقه قره باغ، گفت: دو همسایه ما از مهرماه دچار درگیری نظامی هستند که وزارت خارجه در این زمینه فعال بوده است، همچنین نیرو‌های مسلح با حواس جمع بر امنیت مرز‌ها نظارت دارند و برنامه ریزی خوبی را در این خصوص داشته اند.

رئیس شورای عالی امنیت ملی تصریح کرد: امنیت مرز‌ها برای ما بسیار اهمیت دارد و به هیچ عنوان نمی‌خواهیم تروریست‌ها در نزدیکی مرز‌های ما حضور داشته باشند و مرز‌های جغرافیایی تغییر نکند.

روحانی افزود: حفظ تمامیت ارضی حق آذربایجان و ملت‌های منطقه است، اما ما می‌خواهیم این خواست از طریق غیرنظامی دنبال شود. نظرات ایران به دو طرف گفته شده و وزارت خارجه طرح بسیار مناسبی را برای پایان درگیری و صلح در منطقه قره باغ تهیه کرده است که امیدواریم این طرح‌ها به موفقیت برسد.

وی با اشاره به مراسم افتتاح طرح‌های حوزه آب در روز پنجشنبه، گفت: فردا طرح‌های افتتاحی ما با هفته‌های گذشته متفاوت است، با افتتاح‌های فردا کشور وارد استفاده از فناوری‌های جدیدی می‌شود و از این طریق به تامین آب شیرین برای مناطقی که خشکسالی‌ها در آنجا تاثیر بیشتری دارد دست می‌یابیم.

رئیس‌جمهور اظهار داشت: در واقع ما می‌خواهیم فناوری نمک زدایی از آب را به صورت گسترده در کشور استفاده کنیم و آنجا‌هایی که نیازمند آب هستند با استفاده از این فناوری به تامین آب بپردازند.

روحانی ادامه داد: وزارت نیرو مطالعات لازم را برای ۱۷ استان در فلات مرکزی ایران و مناطق ساحلی خلیج فارس و دریای عمان انجام داده است. برخی از این استان‌ها نیازمند تامین آب حتی آب شور برای پرورش آبزیان و مصارفی اینگونه هستند و برخی دیگر از استان‌ها نیازمند آب نمک زدایی شده هستند تا آب مناسب در اختیار آن‌ها قرار بگیرد.

وی با اعلام اینکه فردا اولین مرحله این طرح آغاز می‌شود و آن رساندن آب به استان کرمان است، تاکید کرد: با اجرای این طرح از فردا خلیج فارس به کرمان متصل می‌شود و ان شا الله در مراحل بعد به استان یزد و استان‌های دیگر متصل می‌شود.

رئیس جمهور گفت: طرح فردا مربوط به طرح تامین آب ۴۵۰ میلیون متر مکعب آب شور که به ۱۵۰ میلیون متر مکعب آب شیرین تبدیل می‌شود است. البته فردا فاز اول این طرح ایجاد می‌شود که طی آن ۷۰ میلیون متر مکعب آب شیرین تامین می‌شود تا دو استان هرمزگان و کرمان از این آب شیرین شده بهره‌مند شوند. امیدواریم با سرمایه گذاری و از طرق مختلف معضل تامین آب در کشور را حل کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۴ ۱۶ آبان ۱۳۹۹
برای من جای سواله چرا چهارسال اول دولت قیمت ها افزایش زیادی پیدا نمی کرددرحاایکه تحریم سخت دوره ی احمدی نژاد راداشتیم ودرحال مذاکره بودیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۸ ۱۵ آبان ۱۳۹۹
عامل گرانی وبدبختی ووووووو فقط دولتواصلاح طلبان هستند و همه گرانیها جناب روحانی خود شما هستید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۸ ۱۴ آبان ۱۳۹۹
مذاکره ممنوع.
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۲۳:۴۵ ۱۴ آبان ۱۳۹۹
داشتیم تو همه زمینه ها پیشرفت میکردیم ،این دولت افتاد به دامن این کشور...
همچیو نابود کرد تهش چی شد...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۵ ۱۴ آبان ۱۳۹۹
امروز رفتم فروشگاه رفاه کلی خرید ک دم حتی پول برگشت نداشتم که برگردم آهش گفتند. کارت شما شارژ نشده دیسک کمرم همانجا ....اخه مجبور هستید با ما ........
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۸ ۱۴ آبان ۱۳۹۹
باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۴ ۱۴ آبان ۱۳۹۹
عامل گرانی و بد بختی مدیران بی لیاقت هستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۴ ۱۴ آبان ۱۳۹۹
اقا رئیس جمهور شب میخابی صبح میگی منکه چیزی نگفتم بعدادرس کاخ سفید میدی نفرین کاخ سفید کنیدکی باددعا اومده که بانفرین بره ،،،،تعغیرریس امریکاهم براتون فرقی نمیکند پس چراقیمت هاراروزبروزمیبری بالا میدونی چه میکنی بغل گوشت دزدی میکنند نمیشنوی چه خبره جناب ریس هرچه ماملت برا ارزانی اجناس روزمره دعامیکنیم خبری نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۷ ۱۴ آبان ۱۳۹۹
چون دولت آخرهایش است
طلا ،ارز،کالا،سهامهای مسخره ،ملک و املاک حتی میخاست نفت را به مردم به قیمت گزاف بفروشد
جیب مردم را خالی کند و مثل بغضیا الفرار
وگرنه چرا توانسته بودند چهار سال اول ثابت نگه دارند
گرانیها از ابتدای ۹۷ شروع شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۳ ۱۴ آبان ۱۳۹۹
و گرانی برخی کالاها کاملا موجه
Iran (Islamic Republic of)
مهرداد
۲۱:۳۶ ۱۴ آبان ۱۳۹۹
همه این گرونی ها دست خودشون هست سه قلم هست که اگه ارزون بشند بقیه کالا ها ارزون میشوند خودرو و ارز و طلا همه اینهام دست دولت هست که هیچ وقت ارزون نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۹ ۱۴ آبان ۱۳۹۹
مدل جدید
تازگیا همه چی رو میدازن گردن مردم
تو کرونا مردم مقصرند، تو گرانی مردم مقصرند
در صورتی که همه اینها زیر سر خودشونه
یکی نیست بگه تو داری اداره میکنی بلد نیستی خوش اومدی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۴ ۱۴ آبان ۱۳۹۹
احمدی نژاد کجایی به داد مردم برس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۵ ۱۴ آبان ۱۳۹۹
مثل اینکه یادش رفته عامل تمام گرانیها از جمله ارز ، خود دولت است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۲ ۱۴ آبان ۱۳۹۹
میخوام برم قیمت ها رو برای رئیس جمهور ارزون کنم و بهش بگم
چرا گرون شده و بهش راه حل بدم وا بااختیاراتم کار و زندگیشو راه بندازم( والااااااا آخر آزمون شده همچی برعکس شده)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۷ ۱۴ آبان ۱۳۹۹
این حرف ها افعال معکوس است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۴ ۱۴ آبان ۱۳۹۹
آقای رییس جمهور ! برجام به تحریمهایی که اوباما ان زمان گفت بیش از 6 ماه دیگر نمیتواند شرکای خودش را در حفظ اجماع برای آن حفظ کند به عبارتی برجام عملا تحریمهایی (مثل تحریم داماتو ) که تا قبل از ان حتی شریکهای تجاری آمریکا به آن دهن کجی میکردنند تثبیت کرده و عملا وادار به عقب نشینی بی سر و صدای انها از اقدامات و بلوف های انها میکرد در داخل هم مردمی در روزهای نچندان دور اصلا متوجه نمیشدند که آمریکا کی و چی را در ایران تحریم کرده بر سر سفره شان دغدغه کمی داشتند حال انکه دولت شما از تحریم آمریکا برای مردم لولو خرخره ساخت تا انجا که اشاره قماربازی مثل ترامپ قیمت میوه را در ایران بالا و پایین می کند و این در حالی که بی تدبیری مسئولیننی چون شما باعث 90 درصد اوضاع فعلی کشور است
Iran (Islamic Republic of)
باقرخان سالار ملی
۲۰:۲۵ ۱۴ آبان ۱۳۹۹
برو خدا رو هزازان بار شکر کن که جو بایدن داره رییس جمهور امریکا میشه وگرنه کارتون با ترامپ خیلی سختتر میشد
Iran (Islamic Republic of)
باقرخان سالار ملی
۲۰:۲۳ ۱۴ آبان ۱۳۹۹
عجبا
Iran (Islamic Republic of)
شیرامینی
۱۹:۵۱ ۱۴ آبان ۱۳۹۹
جناب روحانی ینی شما تادیروز ک اقا فرمودن گرانی ها موجه نیستن،،نمیدونستی ک چ برسر این مردم اوردی؟نمیدونستی روغن چنده یا گوشت تخم مرغ،مرغ،،بازار خودرو سمتد پژو و....چنده؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۹ ۱۴ آبان ۱۳۹۹
دلار 4200تومان تحویل گرفتی الان 32000هزار تومانه مشخص نیست تحویل بدی 50 هزار تومان میشه . بعد میگید تأثیر نداره .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۱ ۱۴ آبان ۱۳۹۹
آقای رئیس جمهور مگر گرانی داریم؟ شما به نظرم یک هفته دیگه صبر کن بعد ببین کسی صبح جمعه خبرت میکنه که گرانی داریم یا نه!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۷ ۱۴ آبان ۱۳۹۹
با سلام و احترام خدمت آقای روحانی رئیس جمهور محترم مردم شریف ایران لطفا هر چه سریعتر دستور پیگیری و مبارزه با سود جویان اقتصادی کسانی که این شرایط سخت و دشوار اقتصادی و معیشتی را برای زندگی مردم شریف و انقلابی ایران اسلامی درست کرده اند صادر کنید و برخورد قاطع در این زمینه گردد و به شرایط عادی و آرامش زندگی مردم برگردد تا مردم ایران همگی راضی و خشنود باشند که قطعا خداوند هم از ما راضی می گردد و لطف خداوند شامل حال ما در همه شرایط خواهد شد بنده در آخر یادی از سخنرانی حضرت امام خمینی ره افتادم که فرمودند جلب نظر مردم از اموری است که واجب است پیغمبر اکرم جلب نظر مردم را می کرد و ما هم باید چنین باشیم با نهایت تقدیر و تشکر از شما رئیس جمهور محترم مردم ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۲ ۱۴ آبان ۱۳۹۹
آقای روحانی اکر شما حر ج مرج در بازار ارز را جمع کنی ارزش پول ملی درست شود تورم بی حساب پنچاه درصد که بی سابقه بوده خلق پول را جمع کنی بودجه کشور مناسب درآمد باشد مدیران لایق ما بلد پاسخگو باشد آمریکا کاری با ما ندارد آنها دنبال ایران می آیند سوی مدیران درست شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۷ ۱۴ آبان ۱۳۹۹
برای تو مهم نیست ؟ تو دنبال مذاکره ای . مذاکره ای که حیثیت ملت رو بدی و هیچی گیرت نیاد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۸ ۱۴ آبان ۱۳۹۹
این دنبال مذاکره هست تو که دنبال جنگ و جدل هستی میخوای با سنگ جلوی تانک بایستی نفست از جای گرم بلند میشه
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۸:۳۷ ۱۴ آبان ۱۳۹۹
آقای روحانی خود شما مجوز گرانی رو صادر می کنی . حالا میگی گرانی توجیه نداره . نمونش دادن مجوز افزایش قیمت خودرو هر سه ماه ِکه همین امروز برای سومین بار در سال 99 ایران خودرو قیمت های افزایش یافته رو اعلام کرد. وقتی 207 ثبت نام کردم 96 میلیون بود ولی حالا شده 152 میلیون !!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۱ ۱۴ آبان ۱۳۹۹
گوجه چرا اینقد گرونه چرا صادر میکنین وقتی تو خود کشور کمبود داریم
مسکن وماشین اینا که دیگه ارزو شده
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۸:۲۰ ۱۴ آبان ۱۳۹۹
شما میگید غیر موجهه! پس ما مردم گران میکنیم و یا جلوی گرونی رو نمیگیریم!!! نکنه انتظار دارید ما مردم بریم نظارت کنیم؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۰ ۱۴ آبان ۱۳۹۹
شما میخواستی میتونستی ارزونی کنی حتما باید بهت بگن خودت میدونی مرغ و گوشت و گوجه و پوشک و خیار و میوه و هیچ ربطی به تحریم نداره ربطی به آمریکا نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۸ ۱۴ آبان ۱۳۹۹
ابراز این این که گرانی " برخی" کالاها غیر موجه است، کاملاً غلط و غیر موجه است. و نمی دانم چرا این شخص هنوز در قبول شرایط اقتصادی غیر قابل قبول موجود تردید و شک دارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۰ ۱۴ آبان ۱۳۹۹
خودشو به خواب زده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۳ ۱۴ آبان ۱۳۹۹
تو این هفت سال همیشه چیز دیگه ای گفتی حسن آقا ، صحبت های رهبری دو روز اثر داره بعد دوباره میگی من بلد نیستم بدون ارتباط با دنیا مملکت بچرخونم
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۵:۴۹ ۱۴ آبان ۱۳۹۹
کی به خودرو سازها اجازه داد هر سه ماه یکبار قیمت ها را بالا ببرند عامل گرانی همونه
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۵:۴۲ ۱۴ آبان ۱۳۹۹
علم غیب این از کجا فهمید عجب هوشی خدا تمام عمر پیاده برم بیام کعبه نمیتونم قدران این ادمهای باهوش و با اقتداری که با نام دینت حکومت میکنند باشم
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۵:۴۱ ۱۴ آبان ۱۳۹۹
آنچنان رونقی به پا شده است
که کمرها یمان دو تا شده است

گرانیها قابل قبول نیست یعنی چی
دوتا سلطان گیر بیار مثلا سلطان مرغ یا سلطان تخم مرغ همه چیز ارزون میشه سلطان سکه و سلطان قیر که یادته دیدی دلار و قیر چقدر ارزون شد
بعدشم یه علی برکت الله و همه چیز تمام آ باریکلا
Iran (Islamic Republic of)
محمد امین
۱۵:۳۸ ۱۴ آبان ۱۳۹۹
حسن جون هرچی میگن بر عکسش اتفاق میفته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۸ ۱۴ آبان ۱۳۹۹
دقیقا
Iran (Islamic Republic of)
رامين
۱۵:۳۴ ۱۴ آبان ۱۳۹۹
اره واقعا تا وقتی که تو
رییس جمهور ایران هستی
هیچ فرقی نمی کنه
تنها حرفی که تو این 8 سال راست گفتی همینه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۲ ۱۴ آبان ۱۳۹۹
عامل گرانی خود رییس جمهور است لطفا اگه می خواهید از امریکا انتقام بگیرید ایشان را هدیه بدهید اگر هم قبول نکردن خودم پول اضافه بشون میدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۰ ۱۴ آبان ۱۳۹۹
اگه برات مهم نیست پس چرا برای مشکلات اقتصادی آدرس کاخ سفید رو به مردم میدی؟؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۹ ۱۴ آبان ۱۳۹۹
همینو بگو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۹ ۱۴ آبان ۱۳۹۹
لعن الله ال یزید زمانه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۸ ۱۴ آبان ۱۳۹۹
حسن جون خداوکیلی صحبتهای حضرت آقا را واکس نزن ،که اصلگرانی خود تو هستی.
Iran (Islamic Republic of)
بخشی
۱۵:۲۶ ۱۴ آبان ۱۳۹۹
ولی برای ما که داریم زیر چرخه ی مدیریتی شما له میشم مهمه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۵ ۱۴ آبان ۱۳۹۹
من اگر مرجع تقلید بودم می رفتم در مجلس و در نهاد ریاست جمهوری بست می نشستم تا تکلیف گرانی و بیچارگی مردم رو حل کنم. چون به مرجع تقلید که نمی تونن نه بگویند و بالاخره باید کاری کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۲ ۱۴ آبان ۱۳۹۹
یعنی اگر رهبر چیزی نمی گفتند کسی اقدام نمی کرد؟
زیر بار گرانی له شدیم فقط باید گریه کنیم
چند روز پیش همسایه ما داشت گریه می کرد و به ماشین اش می گفت ندارم چقدر باید هزینه تعمیرت رو بدهم. دلم سوخت و لرزید و با خودم گفتم چند نفر دیگه دارند گریه می کنند و ناله می زنند. چه کسی پاسخگو است؟؟؟
وقتی مسئولان مثل مردم پایین دست زندگی نکنند همین هست و خواهد بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۰ ۱۴ آبان ۱۳۹۹
برای مجلس اصلا مهم نیست ولی برای مردم هست بخاطر فشارهایی که روی شونه هامون هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۴ ۱۴ آبان ۱۳۹۹
خود دولت گوجه ها رو به عراق صادر میکنه بعد خود دولت میاد از افزایش قیمت گوجه اظهار تعجب میکنه. زیبا نیست؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۹ ۱۴ آبان ۱۳۹۹
بله حاصل مدیریت ضعیف است،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۸ ۱۴ آبان ۱۳۹۹
ناظری نیست در بازار خودرو مسکن ارز تو خیابان برای مردم قیمت گذاری کنند این همه سازمان چه کار می کنند آیا مسکن که داخلی وزیر می گوید حباب است ملت چه کناه کردن آیا سر پناه نمی خواهیم این سوداگری دلالی در مسکن خودرو سمت ارز کالا احتکار می کنند برخورد قاطع کنید تا اینها جمع شوند تا که بی عدالتی بس است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۸ ۱۴ آبان ۱۳۹۹
بایدتولیدکنندگان حمایت کنیم تابخشی امشکلات گرانی واقتصادی حل بشه ماهیچ هیچ وقت نگاهمون به دشمن نیست دشمنی که به اسلام به شهداوغیره توهین میکند حالاماانتظاراین بکشیم که کدومشون برنده رئیس جمهورمیشن تامشکلاتمون تموم بشه نه اینجورنیست
بخشی از گرانی این دوره جنگ روانیه که دشمن راه اندایز کرده اصلا دشمن درداخل ایرانی عده ای مسئول احتکاروغیره کرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۲ ۱۴ آبان ۱۳۹۹
همشون مثه هم هستندهدفشون نابودی مسلمانان هست ماخودمون بایدمشکلات مون تموم کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۸ ۱۴ آبان ۱۳۹۹
رییس جمهور در ایران دکوری است. تصمیمات کس دیگری می گیرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۵ ۱۴ آبان ۱۳۹۹
قطعا همینطوره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۴ ۱۴ آبان ۱۳۹۹
آفرین گل گفتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۲ ۱۴ آبان ۱۳۹۹
جدا پس چرا رئیس جمهورتون قسم جلاله یاد میکرد که اگه مشکلات حل شدنی نبود کاندید نمیشدم یعنی با اینهمه سال سابقه کاری اگه رئیس جمهور دکوری بود نمیدونست و کاندید شد!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۹ ۱۴ آبان ۱۳۹۹
گل گفتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۰ ۱۴ آبان ۱۳۹۹
چطور تا احمدی نژاد بود دکوری نبود همه تقصیر احمدی نژاد بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۰ ۱۴ آبان ۱۳۹۹
حرف مفت نزن بابا پس چرا زییس جمهور شده وقتی دکوریه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
میم
۱۲:۰۶ ۱۶ آبان ۱۳۹۹
همه شون اول که میان فکر میکنند خبریه همه کاره ان با کلی شعار ...آخراش میزنن به در بی عاری روحانی که شورشو در اورده دایم میگه ما باید باید...حرف نزنه بهتره مردم رو عصبانی و سرخورده میکنه در این مورد واقعا درست میگید دکوری ان ملت فهمیدن اینا کاره ای نیستن...عوامل فشار باند و باند بازی!بیچاره مردم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۸ ۱۴ آبان ۱۳۹۹
با پیروزی ترامپ کار جناح اصلاحات تمامه
رئیس جمهور بعدی ایران اصولگرا خواهد بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۵ ۱۴ آبان ۱۳۹۹
برامامسلمانان ایرانی اصلا مهم نیست ترامپ بشه یابایدن ماباج به دشمن نمیدهیم دشمن ازاول دشمن بوده نمیتونه اوضاع کشورخودش درست کنه مسئولین لطفا مشکلات مردم حل کنید حل مردم به خدافقط به عشق رهبرپای مشکلات ایستادندپس به مشکلات مرد م رسیدگی کنید
Iran (Islamic Republic of)
محمد. ن. ک
۱۳:۵۱ ۱۴ آبان ۱۳۹۹
مهم برای شما اینست که تورم و گرانی ساعتی رکورد بزنه و مردم دغدغه ی خرید تخم مرغ داشته باشند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۴ ۱۴ آبان ۱۳۹۹
اینقدر بلغمی از کجا آوردی؟
Iran (Islamic Republic of)
ali
۱۳:۲۹ ۱۴ آبان ۱۳۹۹
نه بابا عجب .خدا را شکر دولت متوجه شدند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۲ ۱۴ آبان ۱۳۹۹
شعار کافیه اجاره خانه گران نان گران برنج گران روغن گران گوشت گران بجای شعار دادن ارزش پول ما را برگردان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۲ ۱۴ آبان ۱۳۹۹
چه کسی یارانه ها را ثابت نگه داشته قیمت ها هم به او به سپارید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۱ ۱۴ آبان ۱۳۹۹
احسنت این هوشمندانه ترین جمله ای بودکه تابه حالا شنیده ام.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۵ ۱۴ آبان ۱۳۹۹
احسنت
Iran (Islamic Republic of)
دلسوز
۱۲:۱۰ ۱۴ آبان ۱۳۹۹
سلام، جناب رییس جمهور، در اوایل رقابت انتخاباتی خودتون خوب صحبت میکردید، آنچنان رونق اقتصادی ایجاد میکنیم که ملت کیف کنند، الان داریم میبینیم، ممنون که خط فقر رو به رقم ده میلیون تومن رسوندید، آمریکا رو چه کار داریم، هیچ تا بحال به قیمت ملک، خودرو، ارزاق پایه و عمومی ملت توجه کردید، گمان نمیکنم، فقط میگویید، گرانی اقلام و کالاهای اراءه شده به مردم ناصحیح است، همین، دست روی دست گذاشته اید و فقط سخنرانی میکنید، درآمریکا هر شخصی که رییس جمهور شود به من و مردم کشورم چه مربوط است؟ آیا برای مال نان و آب می شود؟ معلوم است که نمیشود، آقای رییس جمهور بجای سخن گفتن اگر در این حدود 8 سال عمگرایی کرده بودید، الان واقعا به دوره ی جدیدی از زندگی برای مردم کشورمون رسیده بودیم، آیا این برای فرد گرسنه گوشت و مرغ میشود، برنج و نان میشود، یک گرانی را نتوانستید مهار کنید، میفرمایید، گرانی ناصحیح است، من شرمنده ی همسر و فرزندانم، و به نوبه و سهم خودم شرمنده ی ملتم هستم که به جنابعالی رای دادم، آنچنان رونق اقتصادی ایجاد کردید که به فلجیت رسیدیم، سپاس از شما و تیم محترم تدبیر و امید شما.
Iran (Islamic Republic of)
رسول بهزاد
۱۴:۳۶ ۱۴ آبان ۱۳۹۹
از ماست که بر ماست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۶ ۱۴ آبان ۱۳۹۹
بعد از رفتن ترامپ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۵ ۱۴ آبان ۱۳۹۹
بله درسته دیگه باید ارزان بشه چون آمریکا هیچ غلطی نمیتونه بکنه ترامپ که بره وضعیت بهتر میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۵ ۱۴ آبان ۱۳۹۹
بر ادم دروغگو لعنت بز ادم پست فطرت لعنت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۳ ۱۴ آبان ۱۳۹۹
ما ایرانی‌ها الان همه میلیاردرهای فقیر هستیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۳ ۱۴ آبان ۱۳۹۹
آقا صنعت خودرو سازی دست خودتان هست که هر روز قیمت ها را می برید بالا. تمام اینها اهداف از پیش تعریف شده هست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۹ ۱۴ آبان ۱۳۹۹
چه کسی مسئول وپاسخ گوی گرانی هاست
Germany
ناشناس
۱۱:۵۸ ۱۴ آبان ۱۳۹۹
اگه مربوط نبود که این ایران را تبدیل به ستاد بایدن نمیکردید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۷ ۱۴ آبان ۱۳۹۹
آقای رئیس جمهور ، کل ایران فقط یک رهبر نیست . کل ایران ۸۰ میلیون آدم هست که ماه هاست گرانی ها را داد می زنند و گوش شنوایی نبود تا بشنود . اما یکبار رهبر گرانی را زیر سئوال برد الان همه به تکاپو افتادید؟ حالا سئوال اینه که دولت برای رهبر کار می کند یا برای مردم؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۴ ۱۴ آبان ۱۳۹۹
برای هیچکدوم
دولت فقط حرف میزنه همین!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۷ ۱۴ آبان ۱۳۹۹
چرا برخی کالاها چرا همه شان نه!!!! گرانی همه چی غیر موجه است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۵ ۱۴ آبان ۱۳۹۹
با ملت خود چه کردیم . هشت سال شوی دنیا گردی راه انداختی و تولید داخلی را به خاک سیاه کشاندی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۴ ۱۴ آبان ۱۳۹۹
اینجا یکی میگه بقیه تکرار میکنن. کسی کار که نمیکنه...مردم فریبی بس کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۲ ۱۴ آبان ۱۳۹۹
تو راست میگی.خدا ازتون نگذره ظالمان.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۸ ۱۴ آبان ۱۳۹۹
همانطور که رهبری فرمودند گرانیها توجیهی ندارد و هیچ منطقی پشتش نیست اقای روحانی رهبری باید این چیزها را به تو یاداوری کند مثلا رییس مملکتی خوابی یا بیدار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۹ ۱۴ آبان ۱۳۹۹
خود رهبری هم باید پاسخگو باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۶ ۱۴ آبان ۱۳۹۹
رهبر پاسخگو باشه؟!! زبانت رو گاز بگیر اگه از قهر مردم نترسه خودشو نعوذبالله خدا جا میزنه چندانکه خودشو نایب بر حق امام زمان میدونه!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۷ ۱۴ آبان ۱۳۹۹
اگه رهبری و سپاه نبود مملکت از این هم بدتر میشد.
Poland
ناشناس
۱۱:۴۲ ۱۴ آبان ۱۳۹۹
تو رئیس جمهور هستی و اونوقت میگی گرانی توجیه ندارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۰ ۱۴ آبان ۱۳۹۹
چه خوب که داری کلمه غیر موجه رو به کار میبری
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۱:۴۰ ۱۴ آبان ۱۳۹۹
تو که واقعا راست میگی برای ما مهم نیست اگر برات مهم نبود اقتصاد ایران رو گره به نتایج انتخابات آمریکا نمیزدی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۸ ۱۴ آبان ۱۳۹۹
این حرفها که رهبر هم کفت در عمل چکار مثبتی انجام دادی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۶ ۱۴ آبان ۱۳۹۹
فقط گرانی بنزین منطقی بود که امروز سالگردش رو جشن میگیریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۶ ۱۴ آبان ۱۳۹۹
نه خیر گرانی همه کالاها غیرموجه است
United States of America
ناشناس
۱۱:۳۱ ۱۴ آبان ۱۳۹۹
آقای رییس جمهور محترم اگر انتخابات آمریکا برای ما مهم نیست چرا بورس ما هر روز بسوی منفی و سقوط پیش میره شما از صندلی ریاست پاشو یه کاری کن کلی ضرر کردیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۱ ۱۴ آبان ۱۳۹۹
بله دقیقا.تو راست میگی براتون مهم نیست.الان زانوی غم بغل کردید که تا چند سعت دیگه ترامپ رای بیاره بدبخت بودیم بدبخت تر هم میشیم.باشید نگاه کنیند.البته برای حضرات که بله هیچ فرقی نمیکنه.فشار مر شکن روی مردم بدبخته نه برای شما مرفهین بی درد از خدا بیخبر.بازرس بفرستین ببین ی وارد کننده یا یک فروشنه داره ی جنس رو ده برابر میفروشه اگه دستور بدید زندانی بفرستن با اشد مجازات بقیه کمربندشون پاپیون میشه میشینن سرجاشون.ارد کننده و فروشنده میبینه کشور بی صاحبه هر غلطی خواست انجام میده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۶ ۱۴ آبان ۱۳۹۹
آخی خوبه رهبری گفت تا مسئول چیزی پیدا کنه بگه
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۱:۲۳ ۱۴ آبان ۱۳۹۹
جناب روحانی برخی از کالاها مسکن مایحتاج مردم چی کل ایران گرون شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۱ ۱۴ آبان ۱۳۹۹
همچنین نظر میده انگار عمه بقال سر کوچه قیمت ها را بالا برده؟ که به خودرو سازها اجازه داد هر سه ماه قیمت را بالا ببرند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۹ ۱۴ آبان ۱۳۹۹
ولی برای ما مردم مهمه
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۱:۱۸ ۱۴ آبان ۱۳۹۹
اون کسی که برای ما اصلا مهم نیست بودن یا نبودن شخص شماست
آخرین اخبار