۳۶۰ واحد صنفی به علت رعایت نکردن اصول بهداشتی در بوشهر مهروموم شد

معاون سازمان صمت بوشهر گفت: از ابتدای شروع بیماری کرونا تا پایان مهر امسال، ۳۶۰ واحد صنفی و صنعتی در استان به علت رعایت نکردن اصول بهداشتی پلمب شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، رضا جمالی معاون نظارت بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر عنوان کرد: به منظور جلوگیری از انتشار ویروس کرونا، از ابتدای شروع این بیماری تا پایان مهر امسال ۳۶۰ واحد صنفی در قالب گشت‌های مشترک بازرسی از اصناف با همکاری مرکز بهداشت، اتاق اصناف، تعزیرات حکومتی و اداره اماکن نیروی انتظامی به عنوان متخلف پلمب شده است.

او افزود: این گشت‌ها به منظور مقابله با بیماری کرونا به صورت روزانه با همکاری دستگاه‌های عضو کمیته از واحد‌های صنفی سراسر استان، شهرک‌ها، مناطق و نواحی صنعتی انجام می‌گیرد.


بیشتر بخوانید


معاون سازمان صمت بوشهر ادامه داد: از اول اسفند ۱۳۹۸ تا ۳۰ مهر ۱۳۹۹، تعداد هزار و ۵۹۳ مورد گشت مشترک بازرسی در استان صورت گرفته که هزار و ۵۴۹ فقره منجره به تشکیل پرونده تخلف به ارزش ۱۳ میلیارد و ۱۲۲ میلیون ریال شد که پرونده‌ها برای سیر مراحل قانونی به اداره کل تعزیرات حکومتی فرستاده شده است.

جمالی گقت: در همین زمینه بیش از هزار و ۱۲۰ مورد تذکر و یا اخطار کتبی به متصدیان واحد‌های صنفی استان ابلاغ شده است.

معاون نظارت بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر بیان کرد: در هفت ماه امسال، تعداد ۵۶ هزار و ۶۲۷ مورد بازرسی از اصناف استان صورت گرفته است که از این تعداد، دو هزار و ۸۱۷ مورد منجر به تشکیل پرونده تخلف به ارزش ۸۸ میلیارد و ۶۲۶ میلیون ریال شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.