محبوس شدن پیرمردی در خانه به دلیل چاقی بیش از حد

چاقی بیش از حد یک فرد فرانسوی منجر به حبس شدن وی در منزل و بیمار شدن او شد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مردی که از بیماری چاقی و اضافه وزن رنج می‌برد، با شکایت یک فرد ناشناس، چند ماهی است که در خانه خود در پرپیگنان واقع در جنوب غربی فرانسه حبس شده و طبق اظهارات وکیلش، زندگی او در خطر بوده و باید هر چه زودتر از خانه خارج شود. انجمن ملی ضد چاقی مورد آلن پانابیر (فرد محبوس در خانه) را بر اساس مصوبه «عدم کمک به شخص در معرض خطر» تایید کرده است.

این پیرمرد ۵۳ ساله که بیش از ۳۰۰ کیلوگرم وزن دارد، در خانه‌ای زندگی می‌کند که فاقد کوچکترین عناصر بهداشتی است و در یک محله محبوب در مرکز شهر واقع شده است. به گفته وکیل این فرد ژان کدونس، موکل او "در ژوئیه ۲۰۱۹ در خانه خود افتاده و از ناحیه پا دچار شکستگی شده است." کدونس چند روز پیش نامه‌ای به وزیر کشور جرالد دارمانان فرستاد و به او در مورد "ضرورت مداخله فوری" هشدار داد.  وکیل وی همچنین اظهار داشت که تعدادی از مقامات محلی در منطقه از وضعیت موکل این پیرمرد مطلع هستند.

در اوایل ماه اوت، پانابیر با توافق برای تخلیه موافقت کرد که برای خروج وی از محل اقامت، نیاز به تخریب نمای ساختمان داشت، اما این توافق نامه در عمل اجرا نشد. وکیل کدونیس گفت که سرویس‌های امداد و نجات به او گفتند "آن‌ها فقط منتظر دستور هستند، و از اینکه بیمارشان  به شدت ضعیف شده و از بیماری قلبی رنج می‌برند، شکایت دارند." کدونس در ادامه گفت: "او به من گفت که زخم بستر دارد و خونریزی می‌کند، و در واقع هیچ رسیدگی به او نشده است."

پیرمرد


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار