پذیرش ۶۷۵ دانشجوی جدید در دانشگاه صنعتی همدان

رئیس دانشگاه صنعتی همدان از پذیرفته شدن ۶۵۷ نفر در این دانشگاه خبر داد و گفت: تمام مراحل ثبت‌نام و کلاس‌های دانشجویان جدیدبه صورت مجازی برگزار می‌شود .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،دکتر حسن ختن لو, رئیس دانشگاه صنعتی همدان گفت : برای سال‌تحصیلی جدید، ۴۴۲ نفر در مقطع کارشناسی و ۲۱۵ نفر در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه صنعتی همدان پذیرفته شدند.

او تصریح کرد: ثبت‌نام دانشجویان کارشناسی ارشد به پایان رسیده است و از روز شنبه ۱۷ آبان‌ماه آموزش مجازی این دانشجویان آغاز می‌شود.

رئیس دانشگاه صنعتی همدان در رابطه با زمان ثبت‌نام و آغاز کلاس‌های پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی این دانشگاه نیز گفت: ثبت‌نام دانشجویان جدیدالورود مقطع کارشناسی از شنبه ۱۷ آبان‌ماه صورت می‌گیرد و آموزش مجازی این دانشجویان از شنبه ۲۴ آبان‌ماه انجام خواهد شد.

ختن لو بیان کرد: در سایت دانشگاه به نشانی hut.ac.ir صفحه‌ای را به دانشجویان ورودی جدید اختصاص دادیم و کلیه اطلاعات لازم و فیلم‌های آموزشی آشنایی با دانشگاه را در این صفحه بارگذاری کردیم.

او ادامه داد: انجمن‌های علمی دانشگاه بسیار فعال هستند و در حل مشکلات دانشجویان جدید خیلی به ما کمک می‌کنند. 

رئیس دانشگاه صنعتی همدان در رابطه با نحوه برگزاری این ترم برای دانشحویان ورودی امسال، گفت: تمام تلاش ما بر این است که ترم را به موقع و مثل هر سال تمام کنیم به همین علت تعداد واحدهای کمتری برای دانشجویان درنظر گرفتیم اما اگر ببینیم شرایط به گونه ای است که درس ها تمام نشده شاید دو هفته به زمان‌بندی اولیه خود اضافه کنیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.