راهیابی بیش از ۶۰۰ دانش آموز کبودراهنگی به دانشگاه

رئیس آموزش و پرورش شهرستان کبودراهنگ گفت: امسال بیش از ۶۰۰ دانش آموز این شهرستان در کنکور سراسری به دانشگاه‌های کشور راه یافتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، رستمی، رئیس آموزش و پرورش شهرستان کبودراهنگ در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان گفت: امسال بیش از ۶۰۰ نفر از دانش آموزان کبودراهنگ در کنکور سراسری به دانشگاه‌های کشور راه یافتند و ثبت نام در داشگاه های آزاد اسلامی وعلی کاربردی هم  برای سایر دانش آموزان ادامه دارد.

او افزود: امسال پیش بینی می شود ۹۰ درصد دانش آموزان شهرستان که کنکور داده اند در دانشگاه ها ثبت نام کنند.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان کبودراهنگ بیان کرد: در سومین مرحله رزمایش کمک مومنانه در شهرستان بیش از ۴۰۰ بسته آموزشی نوشت افزار در بین دانش آموزان نیازمند و متضرر از کرونا توزیع شد و در سه مرحله یاین رزمایش بیش از ۱۰۰۰ بسته در شهرستان توزیع شده است.

رستمی اظهار داشت: با کمک نیکوکاران و فرهنگیان و معلمان مدارس برای دانش آموزان بی بضاعت گوشی تلفن همراه برای استفاده برنامه شاد تهیه توزیع شده است.

 رستمی افزود: در وضعیت کرونایی تمام مدارس شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت می کنند و به همه دانش آموزان سرانه بهداشتی واریز شده است

او به تکمیل نشدن ساخت بیش از ۶ مدرسه به عنوان یکی از مشکلات آموزشی شهرستان کبودراهنگ اشاره کرد و گفت: به فضای آموزشی در این شهرستان نیاز مبرم داریم.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان کبودراهنگ از مشکلات مهم در وضعیت کرونایی به نبود زیرساخت اینترنت پرسرعت در بیش از ۳۰ روستای شهرستان اشاره کرد و افزود: هیچ اقدامی برای حل مشکل اینترنت  پرسرعت در این روستا‌ها نشده است با این حال در این روستا‌ها دانش آموزان از تحصیل عقب نیافتاده اند پرا که معلمان هر هفته دروس را بصورت مکتوب در اختیار دانش آموزان قرار می دهند.

انتهای پیام/ا

برچسب ها: ویروس کرونا ، کنکور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.