بیشترین شکایت ثبت شده در حوزه ارتباطات آذربایجان‌شرقی مربوط به اینترنت است

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان‌شرقی با اشاره به پیگیری‌های انجام شده برای رفع مشکلات حوزه ارتباطات و رسیدگی به شکایت‌های ثبت شده در سامانه ۱۹۵ گفت: بیشترین شکایت ثبت شده در حوزه ارتباطات مربوط به اینترنت است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، فرزاد مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان‌شرقی  گفت: در ۶ ماهه نخست امسال از سه هزار و ۵۹۰ شکایت ثبت شده در سامانه ۲ هزار و ۱۷۰ مورد شکایت معادل ۶۰ درصد شکایت‌ها مربوط به سرویس اینترنت، ۱۸ درصد شکایت‌ها مربوط به تلفن همراه و ۱۵ درصد شکایت‌ها و مشکلات نیز مربوط به تلفن ثابت است.

او افزود: حوزه‌های پیشخوان، خدمات پستی، تشعشعات و خدمات ارزش افزوده هفت درصد از مجموع شکایات ثبت شده را به خود اختصاص داده اند.

فرزاد گفت: در ۶ ماهه نخست امسال از سه هزار و ۵۹۰ شکایت ثبت شده در سامانه ۱۹۵ به سه هزار و ۵۰۵ شکایت  رسیدگی شده و بقیه شکایات نیز در حال بررسی و رسیدگی است.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان شرقی با اشاره به لزوم رسیدگی مداوم و مستمر به شکایات مردمی در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در آذربایجان شرقی گفت: مراحل و فرایند ثبت و پیگیری درخواست در این سامانه به طوری است که بهترین جواب و راه حل را برای مشترکین که ثبت شکایت و درخواست داشته باشند ارائه می‌دهد.

اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان شرقی نیز با پیگیری‌های مستمر و برگزاری جلسات مجازی یا حضوری با نمایندگان اپراتور‌ها و سرویس دهندگان اینترنتی در استان، همواره به دنبال رسیدگی سریع و مناسب به مشکلات کاربران است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار