فرماندار بستان آباد بر تقویت زیرساخت‌های ارتباط اینترنتی تاکید کرد

 فرماندار شهرستان بستان آباد با اشاره به وضعیت نامناسب آنتن دهی تلفن سیار و نبود خدمات اینترنت در برخی از مناطق روستایی شهرستان، بر ضرورت تقویت زیرساخت‌های ارتباط اینترنتی در آستانه سال تحصیلی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، اللهیاری  فرماندار شهرستان بستان آباد در جلسه شورای آموزش و پرورش بستان آباد ضمن تاکید بر تامین زیرساخت‌های آموزشی با توجه به بازگشایی مدارس در وضعیت کرونایی گفت: متاسفانه هنوز در برخی از مناطق روستایی شهرستان بستان آباد شاهد عدم آنتن دهی موبایل و نبود اینترنت هستیم.

او گفت:آموزش و پرورش شهرستان بستان آباد باید نسبت به تغییر وضعیت‌های کرونایی که از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا اعلام می‌شود آمادگی‌های لازم را داشته باشد.

 اللهیاری  ورود خیران در حوزه آموزش و پرورش را تعین کننده عنوان کرد و افزود: خیران با تامین سخت افزار‌های لازم می‌توانند در این حوزه گره گشا باشند.

او به بی رغبتی برخی از خانواده‌ها برای ثبت نام پیش دبستانی‌ها در مدارس اشاره کرد و گفت : یک هزار و ۲۰۰ دانش آموز پیش دبستانی در منطقه آموزش و پرورش بستان آباد وجود دارد که نزدیک به یکصد نفر از آن‌ها ثبت نام کرده اند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.