مدیرعامل مجمع خیرین سلامت کردستان از تامین و توزیع بسته‌های حمایتی بهداشتی و غذایی توسط خیرین بخش سلامت استان و توزیع آن در مناطق حاشیه و کم‌برخوردار خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،محمدعلی مسیمرمدیرعامل مجمع خیرین سلامت کردستان گفت: این مجمع در اجرای شیوه نامه ابلاغی دبیر کل مجمع خیرین سلامت کشور و در پویشی مردمی ۳۰ هزار عدد ماسک سه لایه، ۵۰۰ پرس غذای گرم و ۱۰۰ بسته کمک‌های معیشتی غذایی و بهداشتی در مناطق کم برخوردار و حاشیه نشین استان توزیع کرد.

او افزود: همچنین خیرین بخش سلامت استان در زمینه ایجاد بخش آی سی یو در شهرستان‌های دیواندره، مریوان و بیجار ۴۵ میلیارد ریال کمک کرده و عملیات اجرایی این سه پروژه آغاز شده است.

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت کردستان یادآور شد: خیرین نوعدوست کردستانی ۲۰ میلیارد ریال تجهیزات آزمایشگاهی نیز به بیمارستان امام حسین بیجار (ع) اهدا و تحویل دادند.

او همچنین به راه‌اندازی اتاق بازی و نشاط کودکان بخش خون و انکولوژی بیمارستان بعثت سنندج، توسط خیر سلامت اشاره کرد و گفت: از جمله تجهیزات و امکانات بکار رفته در این بخش، کف‌پوش تاتمی کل اتاق، میز و صندلی چهار نفره کودک، ماهی تعادلی سقف دار صوتی، طبقه بندی MDF و باکس مخصوص شن‌بازی همراه با مجموعه حیوانات مزرعه است.

مسیمر تاکید کرد: اتاق بازی هر روز با حضور روانشناس بخش فعال است تا بخش کوچکی از بحران اضطراب جهت تزریق و ویزیت پزشک، شیمی درمانی و رادیوتراپی را با فعالیت‌ها و بازی‌های مختص با سن و روحیه کودکان و نوجوانان کنترل کند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.