آغاز اجرای طرح آمایش اتباع و مهاجرین خارجی مقیم خراسان شمالی

مدیرکل دفتر امور امنیتی، انتظامی، اتباع و مهاجرین خارجی استانداری از آغاز اجرای طرح آمایش اتباع و مهاجرین خارجی مقیم خراسان شمالی به مدت چهار روز خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، حجت اله خان زاده مدیرکل دفتر امور امنیتی، انتظامی، اتباع و مهاجرین خارجی استانداری گفت:مرحله پانزدهم طرح آمایش در خراسان شمالی از ۱۲ آبان آغاز و تا ۱۶ آبان ماه ادامه خواهد داشت.

خان زاده افزود:با اجرای طرح آمایش اتباع و مهاجرین خارجی مقیم استان و به منظور برنامه ریزی و ارائه خدمات مطلوب هر ساله این طرح به صورت کشوری اجرا می‌شود.

او  با بیان اینکه با به روز رسانی آمار اتباع و مهاجرین خارجی این طرح در حال اجراست، عنوان کرد:هدف اصلی از اجرای این طرح، ارائه خدمات بهداشتی و حمایتی به اتباع و مهاجرین خارجی مقیم استان است.


بیشتر بخوانید


خان زاده با تاکید بر اینکه زمان تعیین شده برای اجرای طرح آمایش قابل تمدید نیست، افزود: از تمام اتباع و مهاجرین خارجی مقیم استان می‌خواهیم تا در بازه زمانی اعلام شده نسبت به تعویض کارت‌های آمایش خود با حضور در محل دفتر اتباع و مهاجرین خارجی استانداری اقدام کنند.

مدیرکل دفتر امور امنیتی، انتظامی، اتباع و مهاجرین خارجی استانداری تصریح کرد: اگر نسبت به تمدید کارت‌های آمایش از سوی اتباع و مهاجرین خارجی اقدامی صورت نگیرد در ارائه خدمات بعدی دچار مشکل خواهند شد.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.