وزیر صمت:

پتروشیمی کرمان تعیین تکلیف می شود

رزم حسینی،از برگزاری نشست برای تعیین تکلیف پتروشیمی کرمان طی هفته آینده در وزارت صنعت و معدن خبر داد.

به گزارش خبرنگاردیدار وزیر صمت با امام جمعه کرمان گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، عصر امروز رزم حسینی، وزیر صنعت به همراه پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، استاندار کرمان و جمعی از مسئولان با حجت الاسلام والمسلمین علیدادی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان دیدار کردند.

پورابراهیمی در این دیدار ضمن خیر مقدم به رزم حسینی با اشاره به ظرفیت‌های معدنی استان کرمان خواستار راه اندازی معادن غیر فعال استان کرمان شد.

پورابراهیمی در ادامه با اشاره به تاخیر در روند ساخت پروژه پتروشیمی کرمان از وزیر صنعت خواست تا به طور ویژه این موضوع را در دستور کار قرار دهد.

در ادامه رزم حسینی با اشاره به معادن غیر فعال در کرمان گفت؛ معدن داران غیر فعال تا۳ ماه آینده فرصت فعال سازی معادن را دارند در غیر این صورت به دولت برای راه اندازی به صورت یکطرفه واگذار می‌شوند.

او همچنین از برگزاری نشست جهت تعیین تکلیف پتروشیمی کرمان طی هفته آینده در وزارتخانه مطبوع خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی، نماینده، ولی فقیه و امام جمعه کرمان هم در این دیدار طرح انتقال آب از خلیج فارس را خبری خوب عنوان کرد و گفت: این طرح در راس خبر‌های ملی و جهانی قرار می‌گیرد.

او افزود: باید به شما نماینده ها، استاندار و خانواده صنعت، معدن و تجارت که با همت بلندتان باعث شده اید این حرکت عظیم اتفاق بیفتد تبریک گفت.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: امام جمعه ، وزیرصمت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۵۹ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
راه اندازی پترو شیمی کرمان را خواهشا پیگیری کنید.