اختصاص ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار برای احیاء آسباد‌های خوانشرف

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی از اختصاص ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار برای احیاء آسباد های خوانشرف خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، نخعی نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی گفت: در شهرستان‌های نهبندان و سربیشه عقب افتادگی‌های زیادی در حوزه‌های مختلف از جمله آب و جاده وجود دارد.

او افزود: تلاش ما بر این است که از ظرفیت‌های موجود در این شهرستان ها برای ایجاد اشتغال استفاده کنیم.

نخعی عنوان کرد: یکی از مشکلات مشترک این شهرستان ها راه‌های ارتباطی و روکش راه‌ها است.

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حادثه‌ی دلخراش آتش سوزی خودرو ها‌ی در حال تردد در محور فرعی خوانشرف که منجر به فوت و مصدوم شدن ۷ نفر شد، تصریح کرد: تا زمان وجود محور‌های نا ایمن و نبود اشتغال، وقوع این دست حوادت دلخراش تمامی نخواهد داشت.

او تقویت مخزن آب شرب شوسف، ترمیم جاده‌های روستایی از جمله جاده‌ی غیر قابل تردد افضل آباد، تسریع در روند دوبانده شدن محور نهبندان - شوسف- بیرجند، شبانه روزی شدن مرکز بهداشت شوسف با توجه به اولیت دار بودن حوزه‌ی سلامت، تسریع در روند ارتقاء بیمارستان ۳۲ تخت خوابی نهبندان، پیاده سازی ساختار‌های ارتقاء سیاسی منطقه و بخش سرداران عربخانه را از مهمترین اولویت‌های در دست پیگیری بخش شوسف عنوان کرد.


بیشتر بخوانید


نخعی به سفر اخیر خود به افغانستان اشاره کرد و گفت: پیگیری رونق بازارچه مرزی دوکوهانه در این سفر با جدیت دنبال شد که نتایج آن را به زودی اعلام خواهیم کرد.

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی رایزنی با رئیس کمیته‌ی امداد کشور برای افزایش سهمیه‌ی جهیزیه‌ نوعروسان و موضوعات گردشگری را از دیگر برنامه‌های کاری خود در طول این هفته برای بخش شوسف عنوان کرد.

او با انتقاد از وضعیت نابسامان و بلاتکلیف کارخانه‌ی گچ افضل آباد شوسف بیان کرد: تعطیلی این کارخانه به هیچ وجه قابل توجیح نیست و لازم است شهرداری نهبندان به عنوان متولی این کارخانه نسبت به تعیین تکلیف و پیاده سازی برنامه‌های خود برای راه اندازی این کارخانه اقدام کند.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار