چمبر در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

ساز و کار نامزد‌های انتخاباتی باید مشخص باشد

عضو شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان گفت: نامزدهای انتخاباتی باید از مسائل مهم کشور مطلع باشند و برنامه‌ و شعار‌های خود را در حوزه مشخصی بیان کنند.

در حال تکمیلعیسی چمبر عضو شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان و فعال سیاسی اصلاح‌طلب در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به ساز و کار نامزد‌های انتخاباتی و در اختیار داشتن برنامه‌ای اساسی آنها اظهار کرد: افرادی که قصد محک زدن خود را در انتخابات امسال دارند باید از مسائل مهم کشور مطلع باشند و برنامه‌ و شعار‌های خود را در حوزه مشخصی بیان کنند.

او ادامه داد: نامزد‌های انتخاباتی نباید انتظارات غیرقابل تحققی که در حوزه اختیارات ریاست جمهوری نیست را در مردم ایجاد کنند.

عضو شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان تصریح کرد: وضعیت کشور باید توسط گزینه‌های انتخاباتی بررسی شود، زیرا شرایط کنونی جامعه به اتحاد و وحدت ملی نیاز دارد، همچنین رئیس جمهور آینده باید بر روی کاری اساسی و اصولی تمرکز کند و مسائل مملکت را حل و فصل کند.

چمبر با اشاره به تصویب کلیات طرح اصلاح قانون انتخابات و تاثیرگذاری آن در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰، بیان کرد: به نظر بنده، اجرای این طرح به انتخابات امسال نمی‌رسد؛ همچنین به نظر می‌رسد که  طرح اصلاح قانون انتخابات تنها بر روی نامزد‌ها تمرکز می‌کند؛ به همین دلیل  لازم است که در عرصه انتخابات جایگاه حزبی ایجاد شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۹ ۱۶ آبان ۱۳۹۹
باید تبلیغات نامزدها واقعی بوده و شعار نباشد
اگرشعارهای غیر واقعی باعث فریب اذهان عمومی شود باید جرم تلقی شده و شعاردهنده با اشد مجازات محاکمه شود
آخرین اخبار