سرعت خدمات رسانی پست کشور ارتقاء می‌یابد

عضو هیات مدیره شرکت پست ایران مطرح کرد: تحول و تنوع در نحوه ارایه و سرعت خدمات با جدیت دنبال می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بهزاد اقبال خواه عضو هیات مدیره شرکت پست ایران روز گذشته در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل پست استان سمنان  اظهار کرد:در رویکرد جدید شرکت شرکت ملی پست  تحول و تنوع در نحوه ارایه و سرعت خدمات با جدیت دنبال می‌شود و ضروری است همه بخش‌ها با این رویکرد همسو شوند.

او افزود:  افزایش درآمد، ترافیک و خدمات رسانی از برنامه‌های شرکت پست است مردم ما لایق بهترین خدمات هستند و باید به آن‌ها بهترین خدمات ارایه شود.


بیشتر بخوانید


در ادامه حسن عمیدی مدیرکل دفتر مدیرعامل، امور استان‌ها و ارتباطات شرکت ملی پست گفت: این انتصاب و انتصابات دیگر با عنایت به تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند مدیران صورت گرفته و هدف از آن‌ها بهبود هرچه بیشتر عملکرد شرکت بر نقش ذاتی آن است.

حمیدرضا آقاجانی سرپرست جدید پست استان بیان کرد: پست همواره کوشیده تا به منظور افزایش سهم خود از بازار خدمات پستی، رشد و افزایش توان اقتصادی، نوآوری و ارتقاء کیفی خدمات و فعالیت‌های پستی و ارتباطی، تامین رضایت ذی نفعان و نیز توانمند سازی و توسعه سرمایه انسانی گام‌های بلندی بردارد.

آقاجانی  افزود: پست استان سمنان به دنبال دستیابی به بازار‌های پر رونق، رشد عملیاتی و کیفی و همچنین رسیدن به نقطه تعادل هزینه و درآمد در این دستگاه باسابقه و خدمات رسان است.

نصرت الله مشیری مدیرکل سابق پست استان سمنان در پایان ضمن ارایه گزارشی از وضعیت و عملکرد موجود پست استان سمنان ،  گفت: ترافیک مرسولات و بسته‌های خرید اینترنتی پست استان سمنان در ۶ ماه نخست امسال ۸۸ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش یافته و نسبت به پیش بینی انجام شده ۱۰۲ درصد تحقق داشته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار