تولید ۱۱ هزارتن کنسانتره و آبمیوه در کارخانه نوشینه خوی

سالانه ۱۱ هزارتن کنسانتره و آبمیوه در کارخانه تولیدی نوشینه خوی تولید، وبه بازار‌های خارجی و داخلی عرضه می‌شود.

تولید ۱۱ هزارتن کنسانتره و آبمیوه در کارخانه نوشینه خویبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، حسین عباسی فرماندار خوی و مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط و اصحاب رسانه از بخش‌های مختلف واحد تولید شرکت کشت و صنعت نوشینه بازدید کرد.

فرماندارخوی گفت: شرکت نوشینه یکی از کارخانه‌های پر آوازه این شهرستان بوده که محصولات آن به چندین کشور خارجی صادر می شود و این کارخانه تولیدی مایه افتخار و مباهات کشورمان می‌باشد.

او در ادامه بر پیگیری‌های لازم توسط نهاد‌های مرتبط برای اختصاص تسهیلات سرمایه در گردش به این واحد تولیدی تاکید نمود.

نباتی مدیر کارخانه نوشینه در حاشیه بازدید به خبرنگاران گفت: شرکت کشت و صنعت نوشینه ازجمله شرکت‌های پیشرو در صنایع غذایی استان آذربایجان غربی است که با فرآوری انواع میوه تازه و مرغوب، در تولید انواع کنسانتره و آبمیوه سهم بزرگی از مجموعه تولید کشور را به خود اختصاص و محصولات خود را به کشور‌های عراق، ارمنستان، قطر آذربایجان، ترکمنستان، گرجستان، افغانستان و عمان صادر می‌نماید.

او افزود: این شرکت با کسب گواهینامه‌های بین المللی HACCP، ایزو ۹۰۰۱، ایزو ۲۲۰۰۰ و تولید حداقل ۵۰۰۰ تن انواع کنسانتره میوه و ۶۰۰۰ تن انواع آبمیوه (آلبالو، سیب، انگور، انار و ... بصورت فصلی) در سال و ایجاد اشتغال برای ۳۵۰ نفر اکنون در زمره پیشگامان صنعت تولید آبمیوه کشور به شمار می‌آید.

️لازم به ذکر است: این شرکت محصولات آبمیوه خود را با نام تجاری گلشن و پاکزاد به بازار عرضه می‌نماید.

انتهای پیام/ن م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.