حماس: دشمن صهیونیستی حتی در اسارت هم قادر به شکست فلسطینیان نیست

سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین تاکید کرد اسیر «ماهر الاخرس» ناتوانی رژیم صهیونیستی در شکستن عزم و اراده مردم فلسطین را به نمایش گذاشت.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از فلسطین الیوم، حازم قاسم، سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در بیانیه‌ای در واکنش به پیروزی عزم و اراده اسیر ماهر الاخرس بر سازمان زندان‌های صهیونیستی تاکید کرد که اسیر «ماهر الاخرس» نمونه بارزی از قدرت و توان فلسطینیان برای تحمیل عزم و اراده خود بر دشمن غاصب صهیونیستی و ناتوانی این رژیم در شکست آن حتی با وجود اسارت و شرایط سخت زندان را به نمایش گذاشت.

او اعلام کرد: این روحیه مبارزاتی قوی که ماهر الاخرس از خود به نمایش گذاشت، ادامه مسیر مبارزاتی بی وقفه ملت فلسطین برای دست یابی به حق آزادی و بازگشت به سرزمین خود است.

در این بیانیه آمده است: اسیر الاخرس بار دیگر خوی تجاوزگری رژیم صهیونیستی و زندان‌بانان اسرائیلی و نقض صریح قوانین و معاهدات بین المللی از سوی این رژیم به ویژه در رابطه با سیاست بازداشت موقت را به اثبات رساند.

سخنگوی حماس این پیروزی بزرگ را به اسیر الاخرس و خانواده او و تمامی کسانی که با او اعلام همبستگی کرده اند، تبریک گفت.

«ماهر الاخرس»، زندانی فلسطینی دیشب اعلام کرد به دنبال توافق مبتنی بر آزادی وی در تاریخ ۲۶ نوامبر ۲۰۲۰ به شرط آنکه این موضوع برای آخرین باشد، اعتصاب غذایی خود را که به مدت ۱۰۳ روز ادامه داشت، تعلیق می‌کند و مدت باقی مانده تا زمان آزادی را در بیمارستان برای درمان سپری خواهد کرد.

باشگاه اسرای فلسطینی نیز با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که پس از ۱۰۳ روز اعتصاب غذای قهرمانانه توسط «ماهر الاخرس» که مسئله جنبش زندانیان و بازداشت‌های اداری را دوباره به صحن علنی بازگرداند و جنبش توده‌ای مردمی در همه نقاط فلسطین با این اعتصاب همراه شد و نیز با توجه به وخامت وضع جسمانی الاخرس و پس از به بن بست رسیدن دستگاه به اصطلاح قضایی رژیم صهیونیستی برای پایان دادن به این بازداشت ظالمانه، اراده این زندانی بر ظلم زندان‌بان پیروز شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار