بسته حوادث:

کشف یک محموله احتکاری در سرپل ذهاب/پلمب واحدهای صنفی متخلف

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، از کشف یک محموله احتکاری به ارزش ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در شهرستان سرپل ذهاب خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ علی‌اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت : پس از اطلاع ماموران پلیس سرپل‌ذهاب از نگهداری یک محموله احتکاری در این شهر، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

او گفت : ماموران با انجام کار‌های اطلاعاتی موفق به شناسایی انبار محل نگهداری کالا‌های احتکاری شده و نسبت به انجام بازرسی‌های لازم اقدام کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: در جریان این بازرسی ۴۰ تن کود فسفاد کشاورزی، ۳۵ عدد اجاق گاز و ۱۵ عدد هود آشپزخانه احتکاری کشف شد.

او با اشاره به پلمب انبار مورد نظر، افزود: ارزش محموله احتکاری کشف شده را طبق نظر کارشناسان ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بوده که یک نفر در این رابطه در راستای صدور حکم لازم به دستگاه قضائی معرفی شده است

پلمب ۳۷۵ واحد صنفی متخلف به دلیل رعایت نکردن دستورالعمل های بهداشتی

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: تعداد ۳۷۵ واحد صنفی متخلف به دلیل رعایت نکردن دستورالعمل های بهداشتی و بی توجهی به قوانین و مقررات صادره پلمب و از ادامه فعالیت آنان جلوگیری شد.

 علی اکبر جاویدان در خصوص اجرای طرح محدودیت‌های تردد در شهرستان کرمانشاه به صورت همزمان با ۲۵ شهرستان دیگر کشور برابر مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا افزود: از ساعت ۲۴ روز سه شنبه ۱۲ آبان ماه تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۱۶ آبان ماه سال جاری، ۱۹۰ تیم برای اجرایی شدن این طرح به کار گیری شدند.

او با بیان اینکه در اجرای طرح محدودیت‌های تردد در شهرستان مرکز استان ۷۸۳ نفر به کار گیری شده‌اند، افزود: در این مدت تعداد چهار نقطه اصلی و تعدادی نقطه فرعی توسط همکاران تلاشگر بنده پوشش داده شده است که در راستای اجرای این طرح تعداد هفت هزار و ۷۴۸ دستگاه خودرو به مبدأ عودت و تعداد خودروهای اعمال قانون شده ۲۱۳ دستگاه است.

جاویدان از کنترل و نظارت بر هزار و ۷۰۹ واحد صنفی توسط مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی استان به صورت مستقل و مشترک با اصناف در این بازه زمانی خبر داد و ادامه داد: طی مدت زمان اجرای طرح محدودیت تردد، تعداد ۳۷۵ واحد صنفی متخلف به دلیل رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی و بی توجهی به قوانین و مقررات صادره پلمب و از ادامه فعالیت آنان جلوگیری شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: در این مدت به افرادی که فاقد ماسک بوده‌اند، ۲ هزار و ۲۲۶ عدد ماسک تحویل داده شده است.

او از تعامل سایر دستگاه‌ها با پلیس قدردانی و افزود: هم استانی‌های عزیز با پرهیز از ترددهای غیرضروری، پلیس را در اجرای هرچه بهتر این طرح همراهی نمودند.

جاویدان از حمایت و پشتیبانی حداکثری و همه جانبه پلیس از مدافعان سلامت خبر داد و گفت: امنیت و سلامت ۲ مقوله مهم در زندگی بشری بوده که در فرمایشات بزرگان دین نیز مورد تاکید قرار گرفته است.

کشف بیش از ۵۲ هزار عدد داروی غیرمجاز در "کرمانشاه"

جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف ۵۲ هزار و ۷۰۰ عدد انواع داروی غیرمجاز و بدون مجوز در شهر "کرمانشاه" خبر داد.

جمال سلمانی افزود: ماموران کلانتری ترمینال شهید کاویانی "کرمانشاه" حین گشتزنی در محوطه پایانه به تعدادی کارتن حامل دارو مقابل انباری یکی از تعاونی‌ها برخورد کردند.

او افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی نسبت به انجام بازرسی‌های لازم اقدام و با تعداد زیادی قرص، قطره خوراکی، پماد و محلول ضدعفونی بدون مجوز برخورد کردند.

سلمانی ادامه داد: در این بازرسی‌ها ۵۰ هزار و ۹۱۲ عدد انواع قرص، ۱۵۰۰ عدد پماد، ۲۸۸ عدد قطره خوراکی و ۱۵۰ لیتر محلول ضدعفونی که طبق نظر کارشناسان ارزش آن‌ها به ۶۵۰ میلیون ریال می‌رسید، کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: تلاش برای شناسایی و دستگیری صاحب دارو‌های غیرمجاز از سوی پلیس ادامه دارد.

سارقان زورگیر در کرمانشاه دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری ۲ سارق زورگیر با تلاش ماموران پلیس و کشف اموال سرقتی خبر داد.

علیرضا دلیری افزود: پس از اعلاک شکایت فردی در خصوص اینکه از وی در خیابان مدرس زورگیری شده است، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او ادامه داد: ماموران کلانتری ۱۱ مرکز با انجام کار‌های اطلاعاتی موفق به شناسایی افراد زورگیر شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی غافلگیرانه آن‌ها را دستگیر و یک دستگاه خودروی سمند نیز توقیف شد.

دلیری با بیان اینکه مبلغ ۴۰ میلیون ریال وجه نقد و یک دستگاه گوشی تلفن همراه مربوط به فرد مالباخته از سارقان زورگیر کشف و تحویل صاحب آن شد، افزود: متهمان دستگیر شده برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

دستگیری عوامل نزاع دسته جمعی در کرمانشاه

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری ۳ نفر از عوامل نزاع دسته جمعی در کرمانشاه خبر داد و گفت: این افراد در چهار راه سنگر و در ملاء عام اقدام به ایجاد درگیری کرده بودند که باعث رعب و وحشت مردم شده بود.

او ادامه داد: پس از اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در خصوص ایجاد یک مورد درگیری ماموران کلانتری ۲۲ بهمن به محل اعزام و علاوه بر پایان دادن به نزاع، ۳ نفر را نیز دستگیر کردند.

دلیری از معرفی عوامل نزاع دسته جمعی به دستگاه قضائی جهت صدور احکام لازم خبر داد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.