سید صالحی: بازی‌های پرگل، نوید لیگ پویای فوتبال را می‌دهد

کارشناس فوتبال درباره عملکرد تیم‌ها در هفته اول لیگ بیستم فوتبال توضیحاتی داد.

مهدی سید صالحی کارشناس فوتبال در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره ارزیابی اش از بازی‌های هفته اول لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: تیم‌های فوتبال بعد از شیوع ویروس کرونا تمرینات فشرده داشتند و بازیکنان هنوز از لحاظ روحی و روانی به هماهنگی لازم نرسیدند. همچنین بازی‌های پر گل، نوید روز‌های بهتر را می‌دهد.

سید صالحی درباره تساوی پرسپولیس برابر سایپا گفت: پرسپولیس بازی خوبی ارائه کرد، اما فوتبال تدافعی سایپا به سرخپوشان آسیب وارد کرد و موقعیت‌های گلزنی  بازیکنان پرسپولیس از سوی دروازه بان سایپا به خوبی مهار شدند و نارنجی پوشان توانستند یک امتیاز در این بازی بگیرند. علاوه بر این، بازیکنان پرسپولیس در زدن ضربات آخر دقت کمتری داشتند و همین موضوع باعث شد که در امر گلزنی ناموفق باشند.

استقلالی ها بازی هوشمندانه ای ارائه کردند 

او درباره پیروزی استقلال برابر مس رفسنجان بیان کرد: تیم مس رفسنجان بازی تدافعی را در دستور کار قرار داده بود و به ضدحملات چشم دوخته بود، اما استقلالی‌ها بازی هوشمندانه‌ای ارائه کردند و از اشتباهات خط دفاع حریف خود بهره بردند و گل زدند و در نهایت محمود فکری به هدف خود رسید.

کارشناس فوتبال درباره شکست سنگین سپاهان برابر تیم گل گهر سیرجان گفت: تیم سپاهان در دقایق ابتدایی بازی را خوب شروع کرد و حسینی بازیکن این تیم گل اول هم به ثمر رساند، اما بعد از آن خط دفاع سپاهان متزلزل ظاهر شد و مهاجمان گل گهر به راحتی توانستند گل بزنند و به پیروزی رسیدند. همچنین قلعه نویی مربی باتجربه برابر نویدکیا مربی جوان قرار گرفت و در نهایت قلعه نویی پیروز شد.

سید صالحی بیان کرد: بازی‌های لیگ بیستم با گل‌های زیاد آغاز شد و مربیان جوان بازی هجومی را در دستور کار قرار دادند و این موضوع نشان می‌دهد که امسال شاهد یک لیگ پویا خواهیم بود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.