کربکندی: نتایج هفته اول لیگ فوتبال باور کردنی نبود/ بازی فانتزی سپاهان قابل کنترل است

کارشناس فوتبال درباره نتایج هفته اول لیگ برتر فوتبال توضیحاتی داد.

رسول کربکندی کارشناس فوتبال در گفت و گو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره ارزیابی اش از هفته اول لیگ بیستم فوتبال اظهار کرد: نتایج به دست آمده باور کردنی نبود و تیم سپاهان ۳ گل از گل گهر خورد و تیم نفت مسجد سلیمان در طول ۱۰، ۱۵ روز تمرین کردن توانست برابر تراکتور مساوی کند و تیم پرسپولیس قهرمان فصل گذشته برابر سایپا به تساوی رسید.

او ادامه داد: نتایج کسب شده در هفته اول لیگ بیستم نشان می‌دهد که لیگ سختی را پیش رو داریم و تیم تازه وارد آلومینیوم هرمزگان از تیم نساجی ۳ گل دریافت کرد و در مجموع اتفاقات غیر قابل پیش بینی در بازی‌ها رخ داد.

کربکندی بیان کرد: طبق برنامه قرار است مسابقات لیگ برتر فوتبال به علت بازی‌های تیم ملی دچار وقفه شود و علاوه بر این، شیوع ویروس کرونا و نبود تماشاگر باعث می‌شود تیم‌ها شکل درستی نگیرند.

نتیجه نگرفتن سپاهان به نوید کیا فشار وارد می کند 

کارشناس فوتبال درباره شکست سپاهان در نخستین بازی خود در لیگ برتر فوتبال گفت: تیم سپاهان مهره‌های خوبی دارد، اما این موضوع ضامن موفقیت این تیم اصفهانی نیست. سپاهانی‌ها جنگندگی، قدرت و دوندگی لازم را ندارند و فانتزی بازی می‌کنند و این شیوه بازی از سوی سایر تیم‌ها قابل کنترل است. همچنین بازیکنان سپاهان هنوز با شیوه بازی نویدکیا آشنا نشدند و این مربی بازی تک ضرب مدنظرش است. اگر نویدکیا نتواند به اهداف خود برسد و تیمش نتیجه لازم را بگیرد در آن صورت فشار بر روی این مربی وارد می‌شود.

کربکندی: نتایج هفته اول لیگ فوتبال باور کردنی نبود/ بازی فانتزی سپاهان قابل کنترل است

 سپاهان به راحتی از عمق دفاع گل خورد 

او افزود: تیم سپاهان خیلی راحت از عمق دفاع خود از تیم گل گهر سیرجان گل خورد و باید بررسی بیشتری روی شیوه بازی این تیم صورت بگیرد. سپاهان تیم قدرتمندی است و با برگزاری یک بازی نمی‌توانیم قضاوت کنیم، چون تیم‌ها هنوز ناشناخته هستند. همچنین بازیکنان تیم گل گهر با تمام وجود خود جنگیدند و از اشتباهات حریف خود استفاده کردند و ۳ گل به ثمر رساندند.

تیم ذوب آهن به علت  اشتباهات داوری  ۲ امتیاز از دست داد 

کربکندی بیان کرد: تیم ذوب آهن اولین ضربه را از داوری خورد و در دقیقه ۹۵ پنالتی به ضرر این تیم گرفته شد و ۲ امتیاز را از دست داد. به نظرم قضاوت‌های بازی‌ها باید بهتر شود، چون دیدار‌ها حساس است تا شائبه‌هایی در این باره پیش نیاید. کمیته داوران باید تمرکزش را برای انتخاب داوران بیشتر کند و داوران هم نباید از نبود تماشاگران سواستفاده کنند و هر کاری انجام بدهند. تیم ذوب آهن ۲ امتیاز را از طریق اشتباهات داوری از دست داد و مسئولان فوتبال باید برای بهبود شرایط اقداماتی انجام بدهند.

کارشناس فوتبال درباره تساوی پرسپولیس قهرمان فصل گذشته در هفته اول لیگ برتر فوتبال گفت: به نظرم قضاوت درباره تیم پرسپولیس خیلی  زود است، چون این تیم یکسری مشکلات دارد. علاوه بر این، بازیکنان این تیم به علت بازی در لیگ قهرمانان آسیا کمتر استراحت کردند و تعدادی از بازیکنان هم از پرسپولیس جدا شدند، اما مسائل این تیم حل می‌شود و پرسپولیس خودش را پیدا می‌کند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار