خشم ترامپ در توئیتر؛ من پیروز انتخابات بودم اما ناظران نتوانستند به اتاق‌های شمارش آرا بروند

رئیس جمهور فعلی آمریکا در پیامی مملو از خشم نوشت: من پیروز انتخابات بودم اما ناظران نتوانستند به اتاق‌های شمارش آرا بروند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور فعلی آمریکا که بعد از اعلام پیروزی جو بایدن، رقیب دموکراتش در انتخابات ۲۰۲۰ به باشگاه گلف رفته بود، پس از بازگشت به دفتر کار خود پیامی را با حروف بزرگ در توییتر منتشر کرد و با عصبانیت نوشت:

به ناظران جمهوری خواه اجازه ورود به اتاق‌های شمارش آرا داده نشد.

من مطمئنم که در انتخابات با ۷۱ میلیون رای قانونی پیروز شده ام.

در این میان اتفاقات بدی رخ داده است و ناظران نتوانستند از حقیقت مطلع شوند.

میلیون‌ها رأی پستی برای افرادی ارسال شده است که آن را نخواسته بودند.


بیشتر بخوانید:


شبکه فاکس‌نیوز طی گزارشی اعلام کرد که یکی از مقامات ارشد کاخ سفید از ارائه دادخواست تیم حقوقی دونالد ترامپ به دادگاه در روز دوشنبه و در جهت اعتراض و زیر سوال بردن شفافیت روند شمارش آراء انتخاباتی خبر داده است.

از سوی دیگر نیز، رئیس جمهور فعلی آمریکا پس از رویارویی با حقیقت و پذیرفتن باخت در انتخابات ۲۰۲۰، قرار است قدرت را به نحوی کاملا مسالمت آمیز تحویل دموکرات‌ها و در راس آن جو بایدن، دهد.

شبکه خبری سی‌بی‌اس نیز به اظهارات رودی جولیانی، وکیل دونالد ترامپ رئیس‌جمهور فعلی آمریکا که در یک نشست خبری در فیلادلفیا حضور یافته بود پرداخت.

براین اساس، جولیانی اعلام کرده است که؛ دونالد ترامپ پذیرای شکست در انتخاباتی که نزدیک به ۶۰۰ هزار رأی آن هنوز قطعیت ندارد و زیر سؤال است، نیست.

وکیل رئیس‌جمهور آمریکا در ادامه از تشکیل پرونده قطوری، علیه جو بایدن در دادگاه فدرال آمریکا خبر داده است.

روزنامه نیویورک‌تایمز نیز به نقل از برخی دستیاران دونالد ترامپ اعلام کرد که، وی قصد ندارد مانع حضور جو بایدن در کاخ سفید شود.

این گزارش می‌افزاید: ترامپ همچنین تصمیمی درباره ایراد سخنرانی پذیرش شکست در انتخابات، کاری که رؤسای جمهور پیشین آن را انجام می‌دادند، نگرفته است که در این صورت فشار‌ها بر متحدان وی در جهت مجاب کردنش به این کار افزایش خواهد یافت.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار