دیدار خواهران دوقلو بعد از ۲۴ سال به لطف فضای مجازی

ماجرای زندگی دوقلوی اندونزیایی که پس از ۲۴ سال به لطف تیک تاک با هم دیدار کردند در فضای مجازی خبرساز شد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از جدا شدن دو خواهر به دلیل افسانه‌های محلی و خشونت‌های فرقه‌ای، این دوقلوی اندونزیایی بعد از ۲۴ سال  به لطف یک ویدیوی TikTok با یکدیگر دیدار کردند. الیس‌ترین موستا، وبلاگ نویس جوان با هزاران دنبال کننده در شبکه‌های اجتماعی، گفت:"در ابتدا باورم نمی‌شد. فکر کردم این یک کلاهبرداری است و او فقط شبیه من است."

این جوان ۲۴ ساله، که توسط، خانواده خوانده‌اش بزرگ شده بود، فیلم‌های مشترکی از زمان کودکی‌اش با خواهر دوقلویش داشت. او گفت، "وقتی ما در ماه اکتبر شروع به صحبت کردیم، او نام پدر و مادرم را می‌دانست و تصویری از کودکی من داشت. او می‌دانست که من مدت‌ها در آمبون زندگی کرده ام. پس از آن، او پروفایل فیسبوک خود را برای من فرستاد و فهمیدم که ما چقدر شبیه هم هستیم. "

دو قلو اندونزیایی
ترینی موستیکا و خواهرش در سال ۱۹۹۵ در آمبون، در مجمع الجزایر اندونزی به دنیا آمدند و به دلیل اعتقادات و ترس از بیماری خود به طور همزمان، یک حکیم مسن توصیه کرد که دوقلو‌ها جدا از هم بزرگ شوند و به والدین آن ها توصیه کرد به دیدار آن یکی فرزند خود نیز بروند. در سال ۱۹۹۹، خشونت بین مسلمانان و مسیحیان آغاز شد و بیش از ۴ سال به طول انجامید و حداقل ۵۰۰۰ نفر جان خود را از دست داد و تا ۷۰۰۰۰۰ نفر نیز آواره شدند.

والدین واقعی این دوقلو‌ها مجبور به فرار به خانه اصلی خود در غرب جاوا شدند، اما آن دوخواهر توانستند همدیگر را پیدا کنند. آن‌ها ارتباط خود را با والدین خوانده او از دست دادند و آن‌ها نیز به نوبه خود به شرق جاوا رفتند؛ و در اکتبر گذشته، این دو خواهر توانستند بعد از ۲۴ سال دوباره یکدیگر را ملاقات کنند. آن‌ها اکنون به ثبت زندگی روزمره خود در ویدئو‌هایی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌کنند، ادامه می‌دهند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۸:۳۴ ۲۲ آبان ۱۳۹۹
اون پیری که این پیشنهاد رو به خانواده شون داده،حکیم مسن نبوده،بلکه نادان مسن بوده و نادان تر خانواده شون ک به حرف اون نادان گوش کردن و انجام دادن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۸ ۲۲ آبان ۱۳۹۹
فضای مجازی مزایایی دارد ولی با این وجود نباید افسار آنرا مفت و مُسَلَّم بدست صهیونیست ها که دشمنان قسم خورده ما و کل جهان هستند، بدهیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۳ ۲۱ آبان ۱۳۹۹
کی میشه ادمها یک روز زنده بشوند
دکترایی که بعضیهارا کشتند بعد گفتند اشتباه پزشکی بود بیایند وتقاص خود را پس بگیرند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۶ ۲۳ آبان ۱۳۹۹
اصلا خودت میفهمیچی میگی،،بپا، اور دز نشی.
آخرین اخبار