پلمب ۴۸ قلیان‌سرا در اردبیل

فرماندار اردبیل گفت: با هدف پیشگیری از شیوع کرونا ۴۸ مرکز عرضه قلیان در این شهرستان پلمب شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مسعود امامی یگانه، فرماندار اردبیل گفت: در روزهای گذشته که ورود خودروها با پلاک غیربومی به اردبیل و خروج خودروها با پلاک غیربومی از اردبیل ممنوع شده بود برای ۳۱۶ راننده خودرو که این محدودیت‌ها را رعایت نکردند جریمه ۵۰۰ هزارتومان اعمال شد.

او افزود: همچنین با تذکر از ورود و خروج هشت هزار و ۶۰۰ خودرو به مرکز استان جلوگیری شد که تلاش عوامل انتظامی شهرستان، پلیس راه و راهور در این زمینه قابل قدردانی است.

فرماندار اردبیل از پلمب تالار و باغ تالار در شهرستان اردبیل که اقدام به برگزاری مراسم کردند، خبر داد و گفت: سلامتی مردم خط قرمز بوده و در این زمینه هیچ بهانه و کوتاهی قابل قبول نیست.

امامی یگانه افزود: در یک هفته گذشته چهار هزار و ۷۲۰ مورد بازرسی دستگاه‌های متولی از اصناف و مراکز مختلف در شهرستان انجام شده که در این زمینه ۲۰۰ مورد تذکر داده شده  و ۴۸ مورد نیز پلمب صورت گرفته است.

او به ارائه ۳۰ مورد تذکر جدی به مطب‌ها در اردبیل اشاره و گفت: نظارت و بازرسی در این حوزه نیز تشدید می‌شود و مطب‌هایی که دستور العمل‌های بهداشتی و وقت‌دهی مناسب را رعایت نکنند به دادسرای انتظامی معرفی می‌شوند.

فرماندار اردبیل افزود: رانندگان تاکسی‌ها نیز موظف به استفاده از ماسک و ارائه خدمات به افرادی که ماسک می‌زنند، هستند.

او گفت: تاکسی‌ها موظف به سوار کردن سه سرنشین هستند ، در غیر این صورت به کمیته انتظامی مربوط معرفی خواهند شد.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار