کسب رتبه اول جشنواره مدرسه به همت دانش آموز سیرجانی

شمیم شمسی کوشکی عضو کانون پرورش فکری سیرجان در ششمین جشنواره فیلم کوتاه «مدرسه» مقام اول و تندیس زرین جشنواره را کسب کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان و بنا به اعلام روابط عمومی اداره‌کل کانون استان کرمان، شمیم شمسی کوشکی عضو کانون پرورش فکری سیرجان در بخش فیلم‌نامه‌نویسی ششمین جشنواره فیلم کوتاه «مدرسه» مقام اول و تندیس زرین جشنواره را کسب کرد.

شمیم شمسی‌کوشکی در ششمین جشنواره سراسری فیلم کوتاه دانش‌آموزی در بخش فیلم‌نامه‌نویسی با فیلم‌نامه «دست‌سازه‌ای که افتخار ندارد» رتبه اول را کسب کرد و تندیس زرین بهترین اثر در بخش جانبی فیلم‌نامه‌نویسی را به دست آورد.

فیلم‌نامه «دست‌سازه‌ای که افتخار ندارد» درباره آلودگی زباله‌ها در محیط زیست است و از بین حدود ۱۴۰ فیلم‌نامه ارسال شده به دبیرخانه جشنواره مقام اول را کسب کرد.

به علت شرایط کرونایی، رویداد‌های پایانی ششمین جشنواره فیلم کوتاه دانش‌آموزی مدرسه، به صورت مجازی و با پخش زنده از صفحه اختصاصی جشنواره در شبکه نمایش خانگی «فیلم‌گردی» و صفحه اینستاگرام جشنواره و همچنین برای ساعاتی از شبکه پنجم سیما به صورت مستقیم از سالن همایشات برج میلاد تهران برگزار و پخش شد.

داوری این جشنواره در چند مرحله اتفاق افتاد و بیش از ۱۰۰ داور اصلی از قشر‌های مختلف دبیر، فعالان رسانه و هنر و ۱۵ داور تخصصی آثار را قضاوت کردند.

جشنواره فیلم کوتاه دانش آموزی «مدرسه» با هدف کشف استعداد‌های هنری دانش آموزان سراسر کشور، ایجاد زمینه برای بروز استعدادها، تربیت نیرو‌های خلاق و شبکه‌سازی مستعدان هنر، از سال ۱۳۹۱ با بخش‌های اصلی؛ داستانی، انیمیشن، مستند، علمی و آموزشی، کلیپ، ویدئوبلاگ و تیزر تبلیغاتی «با تاکید بر برند ایرانی» و در بخش‌های جانبی؛ فیلمنامه‌نویسی و اقلام تبلیغاتی فیلم «شامل پوستر، عکس و تیزر و...» فعالیت خود را آغاز کرده است و دانش‌آموزان از همه مقاطع تحصیلی برای این جشنواره اثر ارسال می‌کنند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار