توزیع کمک‌های بسیج سازندگی سپاه استان در کالپوش

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان گفت: تاکنون ۳۷۵ تن سیمان، ۳۵۰ تن گچ و ۱۰۰ سری لوازم خانگی به صورت رایگان در بین مردم آسیب دیده از رانش زمین سال گذشته روستای حسین آباد کالپوش توزیع شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،مهدی کاشفی رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه استان سمنان با بیان اینکه این سازمان تا پایان ساخت کامل شهرک جدید در کنار مردم روستای حسین آباد کالپوش خواهد ماند گفت: اولویت بسیج سازندگی رسیدگی به مردم در روستا‌ها و مناطق محروم است.

او با بیان اینکه در هفته گذشته محموله ۳۷۵ تنی سیمان به این روستا ارسال شده است گفت: ارزش این محموله بیش از ۲۵۰ میلیون تومان بوده که به صورت رایگان در بین مردم آسیب دیده از رانش زمین سال گذشته در روستای حسین آباد کالپوش توزیع شده است.

کاشفی با اشاره به آمادگی این سازمان برای کمک به بازسازی هر چه سریعتر روستای حسین آباد تصریح کرد: روز گذشته محموله ۳۵۰ تنی گچ نیز به این روستا ارسال شده که ارزش این محموله ۱۲۵ میلیون تومان بوده و به صورت رایگان در بین مردم آسیب دیده روستا توزیع خواهد شد.

او با بیان اینکه کمک‌های بسیج سازندگی محدود به مصالح و بحث‌های عمرانی نبوده است افزود: همچنین ۱۰۰ سری جهزیه شامل یخچال، اجاق گاز، لباسشویی، اتو، فرش و سرویس آشپزخانه نیز به ارزش بیش از یک میلیارد تومان در بین مردم آسیب دیده روستای حسین آبا کالپوش به صورت رایگان توزیع شده است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان با اشاره به اینکه هدف این سازمان خدمت رسانی به مردم آسیب دیده در هر نقطه‌ای از استان است افزود: اولویت ما رسیدگی به محرومین در روستا‌ها و مناطق کم برخودار است.

او افزود: بسیج سازندگی استان در سال جاری نیز طبق قانون و با انعقاد تفاهم نامه با دستگاه‌های اجرایی در پی انجام پروژه‌های عمرانی بخصوص در مناطق روستایی و محروم به منظور توسعه و آبادانی این مناطق است.

انتهای پیام/ ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.