استاندار فارس:

حل مشکلات تولید، مقابله با تحریم‌های ظالمانه است

استاندار فارس گفت: یکی از نقاط ضعف ما مشکلات تولید و سرمایه گذار است که دشمنان با تکیه بر همین موضوع تلاش می‌کنند تا اقتصاد کشور را دچار آسیب کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عنایت آله رحیمی در جلسه کارگروه رفع موانع تولید با اشاره به شرایط خاص اقتصادی کشور و لزوم توجه مدیران و دست اندرکاران امر در تصمیم گیری‌ها گفت: شرایط جنگ اقتصادی، نیازمند تصمیم‌های ویژه و مناسب شرایط است و مجموع این اقدامات باید در راستای حمایت از سرمایه گذار و رفع مشکلات تولید باشد.

او با بیان اینکه حل مشکلات تولید به منزله مقابله با تحریم‌های ظالمانه است، اظهار داشت: یکی از نقاط ضعف ما مشکلات تولید و سرمایه گذار است که دشمنان با تکیه بر همین موضوع تلاش می‌کنند تا اقتصاد کشور را دچار آسیب کنند.

رحیمی، شهامت در تصمیم گیری و تدبیر برای حل مشکلات تولید را از جمله ویژگی‌های مدیران دستگاه‌های اجرایی دانست و بیان کرد: مدیران بدون این ویژگی، فاقد صلاحیت و ناکارآمد هستند و من به عنوان نمایند عالی دولت در استان فارس مسئولیت هر اقدام جهادی برای رفع مشکلات تولید و سرمایه گذار را میپذیرم.

او در ادامه با اشاره به راه اندازی مرکز شبانه روزی بررسی مشکلات واحد‌های تولیدی استان، بر لزوم حمایت همه جانبه دستگاه‌های اجرایی از این مرکز تاکید کرد و گفت: تلاش شبانه روزی نمایندگان دستگاه‌های اجرایی باید در جهت حل و فصل این مشکلات باشد و در این خصوص حضور نمایندگان دستگاه‌ها در این مرکز، نتیجه بخش خواهد بود.

استاندار فارس همچنین بر لزوم بهره وری از سرمایه و کاهش ریسک پذیری در آن تاکید کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار