وجود ۱۰۶ هزار و ۳۵۸ اشتراک کم مصرف در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۰۶ هزار و ۳۵۸ اشتراک کم مصرف در استان وجود دارد که از این تعداد، ۵۳ هزار و ۴۰۲ اشتراک شهری و مابقی روستایی هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، داوود راهزادی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد گفت: همچنین تعداد مشترکین خوش مصرف برق در استان ۱۶۹ هزار و ۶۴۱ اشتراک بوده از این تعداد، ۱۰۳ هزار و ۶۸ اشتراک را مشترکین برق شهری و مابقی را مشترکین برق روستایی تشکیل می دهند.

راهزادی افزود: تعداد مشترکین پرمصرف برق در استان ۶۴ هزار و ۹۶۷ اشتراک بوده که از این تعداد، ۴۱ هزار و ۶۵۵ اشتراک را مشترکین برق شهری تشکیل می دهند.  

او بیان کرد: با اجرای طرح برق امید و راهکارهای تعیین شده، مشترکان پرمصرف نیز به مشترکان خوش مصرف و یا کم مصرف تبدیل شوند.

راهزادی گفت: اصلاح الگوی مصرف و ایجاد حساسیت در انتخاب وسایل کم مصرف از مهمترین هدف اجرای طرح برق امید بوده که الگوی مصرف تعیین شده در مناطق گرمسیری، ۴۰۰ کیلووات ساعت در ماه تعیین شده است.  

او افزود: الگوی مصرف تعیین شده برای برخورداری از برق امید در فصول گرم ۱۰۰ کیلو وات ساعت در ماه و ۸۰ کیلو وات ساعت در ماه‌های غیر گرم و در مناطق عادی است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بیان کرد: اطلاعات کم مصرف، خوش مصرف و یا پرمصرفی مشترکان با پیامک ارسال می‌شود و اگر مشترکی مشمول تخفیف صددرصدی هم باشد با ارسال پیامک اطلاع رسانی خواهد شد.

راهزادی گفت: واحدهای مسکونی که سکنه ندارند تحت پوشش این طرح نیستند و در این واحدهای مسکونی که بصورت فصلی استفاده می‌شود آبونمان، بیمه و عوارض و مابقی موارد ارسال می‌شود.  

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.