نور شرق: به ادعای رشید مظاهری امروز رسیدگی می‌کنیم

رئیس کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال درباره پرونده رشید مظاهری و شجاع خلیل زاده توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، جمشید نورشرق  رئیس کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال درباره علت فسخ یک طرفه قرارداد برخی از بازیکنان لیگ برتری مانند شجاع خلیل زاده اظهار کرد: باشگاه پرسپولیس از خلیل‌زاده در کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال شکایت کرده است. انگیزه‌های مالی در فسخ یک طرفه قرارداد خلیل زاده دخیل بوده است.

نورشرق درباره آخرین وضعیت پرونده رشید مظاهری و باشگاه تراکتور اظهار کرد: امروز در کمیته تعیین وضعیت جلسه رسیدگی به ادعای این بازیکن انجام می‌شود. نمی‌خواهم اکنون نظری درباره این پرونده بدهم. یکی از مهمترین مباحثی که باید به شکل جدی به آن رسیدگی شود، همین مسئله است.

حواشی پرونده های فسخ قرارداد بازیکنان زیاد است 

رئیس کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال درباره اینکه مسئولان باشگاه تراکتور مدعی هستند تغییر قرارداد رشید مظاهری از طریق نرم افزارهای ارتباطی به اطلاع او رسیده بود، بیان کرد: حواشی پرونده‌های مربوط به فسخ قرارداد‌ها خیلی زیاد است. اولین پرونده‌ای که در این زمینه به آن رسیدگی کردیم مربوط به شکایت باشگاه سپیدرود از محمد بلبلی و باشگاه فولاد خوزستان بود. در آن پرونده هم مسائل خیلی زیادی مانند تحریک بازیکن برای فسخ یک طرفه قرارداد مطرح شد.

بازیکنان نسخه ای از قرارداد خود را در اختیار ندارند 

رئیس کمیته تعیین وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال درباره اینکه آیا تغییر در قرارداد نباید در هر ۳ نسخه مربوط به آن اعمال شود، گفت: به طور طبیعی همین گونه است، اما خیلی کار‌ها مطابق قاعده انجام نمی‌شود. یکی از مسائل مرتبط به روابط قراردادی نه تنها در عرصه ورزش بلکه در تمام زمینه‌ها این است که وقتی قراردادی امضاء می‌شود هر طرف قرارداد یک نسخه آن را در اختیار داشته باشد، اما در بسیاری از مواقع رفتار قراردادی را انجام نمی‌دهیم. به مشکل خودمان باز می‌گردد. خیلی از مواقع بازیکن به کمیته تعیین وضعیت مراجعه کرده و می‌گوید قراردادم را در اختیار ندارم و خواهش می‌کنم آن را از باشگاه بگیرید.

نورشرق بیان کرد: انتظار داریم بازیکن حرفه‌ای و حتی آماتور یک نسخه از قرارداد خود را در اختیار داشته باشد، زیرا بخشی از مشکلات از این طریق رفع می‌شوند. باید آموزش‌های اولیه به بازیکن و باشگاه داده شود تا بدانند از چه حقوقی برخوردار هستند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار