وکیل باشگاه تراکتور:

جعل در قرارداد مظاهری در شان باشگاه تراکتور نیست

وکیل باشگاه تراکتور درباره وضعیت پرونده رشید مظاهری توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رضا شاه منصوری وکیل باشگاه تراکتور درباره وضعیت پرونده رشید مظاهری اظهار کرد: نورشرق رئیس کمیته تعیین وضعیت درباره فسخ قرارداد بازیکنان صحبت کرده است. براساس آیین نامه نقل و انتقالات حفظ رابطه قراردادی بین باشگاه‌ها و بازیکنان یکی از مهمترین اصولی است که برای فیفا اهمیت دارد. رشید مظاهری هم از این قاعده مستثنی نیست. این بازیکن قرارداد ۳ ساله با باشگاه تراکتور بسته بود، اما قبل از  ۲ بازی پایانی جام حذفی ارتباط قراردادی خود را با تراکتور قطع کرده است.

وکیل باشگاه تراکتور درباره اینکه گفته می‌شود جعل در قرارداد مظاهری صورت گرفته است، گفت: جعل به این معنی است که یک نفر با سوءنیت  شرطی را در قرارداد درج کند. ما زمانی که مبلغ قرارداد مظاهری را برای ۳ فصل مشاهده می‌کنیم به این نتیجه نمی‌رسیم که این دروازه بان با درج مبلغ متضرر شده باشد. به طور اساسی طرح موضوع جعل در شان فوتبال کشور و باشگاه تراکتور نیست و کارنامه و رزومه این باشگاه  مشخص است.  

او ادامه داد: بعد از آن مظاهری به علت درج نشدن مبلغ قرارداد خود در سال‌های دوم و سوم به کمیته نقل و انتقالات فدراسیون فوتبال رفت و قرارداد خود با باشگاه تراکتور را فسخ کرد و به استقلال تهران پیوست. بعد از آن هم ما به خاطر  فسخ قرارداد غیر موجه از مظاهری شکایت کردیم.

کمیته تعیین وضعیت حجم زیادی از پرونده ها را در اختیار دارد 

شاه منصوری درباره زمان رسیدگی به پرونده مظاهری، گفت: کمیته تعیین وضعیت رکن رسیدگی به پرونده مظاهری است. این کمیته حجم زیادی از پرونده‌ها را در اختیار دارد که باید پرونده‌ها را  با دقت و به صورت عادلانه رسیدگی کند. در مجموع تعیین وقت برای پرونده مظاهری در اختیار کمیته تعیین وضعیت است.  

تکلیف واسعی را باید ارکان قضایی فدراسیون فوتبال مشخص کنند 

او درباره وضعیت سعید واسعی گفت: واسعی قرارداد خود با باشگاه پیکان را فسخ کرده است. مدت‌ها این موضوع مطرح بود که او به باشگاه استقلال ملحق شود اما برخی مشکلات پیش آمد و این اتفاق رخ نداد. این بازیکن در نهایت با باشگاه تراکتور قرارداد بست. من به طور دقیق نمی‌دانم که رویکرد کمیته نقل و انتقالات در مورد ثبت و استفاده از بازیکنانی که قرارداد خود را فسخ کرده اند چیست.

او خاطر نشان کرد: به نظرم تکلیف این جور بازیکنان باید براساس دادنامه‌هایی که از ارکان قضایی فدراسیون فوتبال صادر می‌شود مشخص شود، چون اگر فسخ قرارداد موجه باشد در آن صورت بازیکن به تیم  جدید خود اضافه می‌شود. اگر فسخ قرارداد بازیکن با باشگاه قبلی او غیر موجه باشد در آن صورت آثار و تبعاتی همانند محرومیت ۴ الی ۶ ماه و پرداخت غرامت برای آن بازیکن دارد.


بیشتر بخوانید

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار