نعمتی: هیچ‌وقت پیراهن استقلال را بر تن نخواهم کرد/ آمادگی بازی در هر پُستی را دارم

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس تهران در رابطه با مسائل مختلف صحبت‌هایی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سیامک نعمتی هافبک تیم فوتبال پرسپولیس تهران در مورد حضور تیم پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا و صعود سرخپوشان به فینال این رقابت ها بیان کرد: پیش از آغاز لیگ قهرمانان آسیا بازیکنان بسیار خوبی به تیم اضافه شدند و توانسته اند خیلی سریع خودشان را با شرایط هماهنگ کنند. از نظر فنی و بازیکنان شرایط خیلی خوبی داشتیم. روز‌های اول که به قطر رفته بودیم گل محمدی می‌گفت یک کار نکرده در پرسپولیس داریم که آن هم قهرمانی در آسیا است و ما به عنوان بازیکن خیلی این حرف برایمان تاثیر گذار بود. مسابقات را به بهترین شکل آغاز کردیم و با ۲ پیروزی مقابل التعاون روحیه دوباره به تیم بازگشت.

او ادامه داد: ما با تیم‌های بسیار خوبی در آن مسابقات بازی کردیم و فکر می‌کنم تیم الشارجه‌ای که ۴ گل به آن زدیم یکی از بازیکنانش به اندازه بودجه کل باشگاه پرسپولیس ارزش قراردادش بود. در ادامه نیز با السد قطر، پاختاکور ازبکستان و النصر عربستان بازی کردیم که جزو بهترین‌های آسیا هستند. السد در آسیا فقط از پرسپولیس می‌ترسد و در چند بازی اخیرمان مقابل این تیم برتر بوده ایم. تجربه‌ی بسیار خوبی برای من بود، در ابتدای مسابقات گل‌محمدی به من گفت که می‌خواهد در دفاع راست از من استفاده کند و من گفتم آمادگی داریم برای کمک به تیم در هر پستی بازی کنم.

نعمتی در مورد اتفاقاتی که برای رسول‌پناه (سرپرست سابق باشگاه پرسپولیس) افتاد، گفت: باشگاه پرسپولیس باشگاه بزرگی است و در شأن و شخصیتش نبود که در کوچه و خیابان تهران آن حرف‌هایی که رسول پناه زد، گفته شود. اینکه رسول‌پناه می‌دانست از او در حال فیلم گرفتن هستند و یا خیر را نمی‌دانم، اما فکر می‌کنم بعضی چیز‌ها برای باشگاه محرمانه است نباید هر جایی گفته شود. به عنوان مثال حرف‌هایی که مدیر اسبق باشگاه استقلال درمورد مسائل این باشگاه بیان کرد. بعضی چیز‌ها باید درون باشگاه و بین نفرات آن بماند. در چند وقت اخیر صحنه‌های جالبی از این لحاظ ندیده ایم.

نعمتی در مورد حضورش در پُست دفاع راست توضیح داد: خداراشکر می‌کنم که در بازی‌های آسیایی توانستم در پُست دفاع راست به تیم کمک کنم و شرایط خوبی را در آن بازی‌ها رقم زدیم. برای اولین بار در این مسابقات کارت قرمز من را بخشیدند و بعد از آن جریان محرومیت عیسی آل کثیر پیش آمد. تورنمنت جالبی بود پُر از اتفاقات خوب و بد بود. چند سالی در پست هافبک بازی می‌کردم و وقتی که در تیم پیکان حضور داشتم علیرضا مرزبان به من گفت آیا در پست دفاع راست می‌توانم بازی کنم و من اعلام آمادگی کردم. در آن فصل با پیکان قهرمان شدیم و به لیگ برتر آمدیم و در پایان مسابقات من به عنوان بهترین دفاع راست لیگ یک انتخاب شدم. اما فصل بعد در پست هافبک بازی کردم و بعد از آن به باشگاه پرسپولیس آمدم. در زمان برانکو نیز چند بازی در دفاع راست بازی کردم تا لیگ قهرمانان آسیا که دوباره این اتفاق تکرار شد.

نعمتی درمورد شایعه حضورش در تیم استقلال گفت: فکر نمی‌کنم هیچ‌وقت در تیم استقلال فوتبال بازی کنم و در حال حاضر نیز با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارم در اختیار این تیم هستم.

او درمورد پیوستن محمد نادری به استقلال گفت: واقعا فکر نمی‌کردم محمد نادری به تیم استقلال برود. از بچگی محمد را می‌شناختم و می‌دانم که هم بازیکن و هم پسر خوبی است و برایش آرزوی موفقیت دارم. امیدوارم بتواند روند خوبش را ادامه دهد، اما فکر می‌کنم شرایط سختی را در پیش خواد داشت و امیدوارم بتواند اوضاع را مدیریت کند.

او درمورد جمله‌ی "اینجا اونجا نیست" که در صفحه شخصی خود منتشر کرده بود، بیان کرد: این تیکه را درون تیم زیاد استفاده می‌کنم و من خیلی دوستش دارم اما منظورم نادری نبود.

نعمتی در مورد جدایی شجاع خلیل‌زاده از پرسپولیس گفت: بهترین کسی که می‌تواند این موضوع را توضیح دهد خود شجاع است. امیدوارم یک روزی دلایل رفتنش را بگوید، چون فقط خودش می‌تواند کامل این موضوع را بیان کند. تا آنجایی که من می‌دانم بازیکنان از قرارداد همدیگر خبر ندارند و قرارداد یک موضوع محرمانه محسوب می‌شود. اینکه بگوییم فلان بازیکن آنقدر پول گرفته است و من هم باید بگیرم درست نیست. اما برخی از بازیکنان هستند که جایگاه ویژه‌ای درون تیم پیدا می‌کنند و توقع دارند باشگاه هم از نظر مالی و هم از نظر اخلاقی به بازیکن احترام بگذارد. در دوره‌ای این احترام بین باشگاه و بازیکنان وجود نداشت. در این روز‌ها شرایط اقتصادی خوب نیست و اگر این موضوع را کنار بگذاریم بازیکن انتظار دارد مورد احترام قرار بگیرد. فکر می‌کنم یکی از دلایل اصلی جدا شدن شجاع این بود که این احترام را از طرف باشگاه ندید و به آینده خود نیز فکر کرده است و در نهایت تصمیم گرفت از تیم جدا شود.

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس در مورد لیگ فوتبال بیستم گفت: فکر می‌کنم امسال لیگ بسیار جذابی را داشته باشیم. ۴ ،۵ تیم خوب داریم که امسال برای قهرمانی می‌جنگند. سال قبل هم این تیم‌ها در بین مدعیان حضور داشتند و برای امسال نیز تیم خود را حفظ کرده اند واین موضوع کار را برای ما سخت‌تر خواهد کرد. سپاهان، استقلال، تراکتور و فولاد شرایط خوبی دارند، اما ما نیز تمام تلاش خود را می‌کنیم قهرمانی پنجم را کسب کنیم تا برای همیشه این اتفاق در ذهن مردم باقی بماند.

او در مورد شماره پیراهنش در فصل جدید گفت: در جریان شماره پیراهن باقی بازیکنان نیستم، اما من همان شماره ۸۸ فصل قبل را می‌پوشم. سال اول که به پرسپولیس آمدم شماره ۸ را احمد نورالهی می‌پوشید و حال شماره ۸۸ را بیشتر از هر شماره‌ای دوست دارم.

نعمتی درمورد محرومیت عیسی آل کثیر بیان کرد: چندین سال است که آل‌کثیر این خوشحالی را بعد از گل هایش انجام می‌دهد و فکر می‌کنم در بازی مقابل پاختاکور با توجه به شرایط موجود خیلی روی این موضوع حساس شدند. امکان آن نیز وجود دارد که بخواهند پرسپولیس را اذیت کنند. یکسری کشور‌ها هستند که در چنین مسائلی قدرتشان از ایران بیشتر است.

او در مورد حضورش در تیم ملی فوتبال گفت: دعوت شدنم به تیم ملی یکی از بهترین خبر‌هایی بود که در طول زندگی ام شنیدم و خیلی دوست داشت این اتفاق رخ دهد. از اسکوچیچ بابت اعتمادی که به من کرد تشکر می‌کنم و امیدورام در ادامه نیز در کنار تیم ملی باشم ودر بازی‌های پیش رو برای تیم ملی بجنگم.

نعمتی در مورد فینال آسیا خاطر نشان کرد: تمام سعی و تلاشمان را می‌کنیم که امسال قهرمان آسیا شویم، چون هم پرسپولیس و هم مردم کشورمان به این قهرمانی نیاز دارند. دیدیم که با صعود پرسپولیس به فینال چه شور و شوقی در جامعه به وجود آمد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شوالیه آبی
۱۲:۵۹ ۱۵ آبان ۱۳۹۹
تا دیروز می گفتن به به چه بازیکن خوبیه نادری حالا که اومده استقلال بهش می گن کلوچه
البته بیاین قبول کنیم نادری از تیمی که دو بار رفته فینال اسیا. اومده تو تیمی که دو بار قهرمان اسیا شده
Iran (Islamic Republic of)
شوالیه آبی
۲۰:۴۳ ۱۴ آبان ۱۳۹۹
تا دیروز می گفتن به به چه بازیکن خوبیه نادری حالا که اومده استقلال بهش می گن کلوچه
البته بیاین قبول کنیم نادری از تیمی که دو بار رفته فینال اسیا. اومده تو تیمی که دو بار قهرمان اسیا شده
همین یعنی پیشرف خخخ
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۲۰:۱۴ ۱۳ آبان ۱۳۹۹
کی گفته سرورت تورا خواسته؟توی لنگ باش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۶ ۱۴ آبان ۱۳۹۹
سرور؟استقلال؟خودت فهمیدی چی گفتی چه افتخاری داری که خودتو سرور میدونی آره البته سرور دسته 3 هستین آخه کیسه کشای بی اسطوره چی میگین 9 ساله که قهرمان هیچی نشدین 20 ساله که فینال آسیا ندیدین
Netherlands
ناشناس
۰۹:۱۹ ۱۳ آبان ۱۳۹۹
پیرهن استقلال برای تن تو گشاده
ما هم هیچوقت لنگ تنمون نمیکنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۴ ۱۳ آبان ۱۳۹۹
آره شما لیاقتتون همون کلوچه نادریه بی اسطوره ها
آخرین اخبار