اجرای پویش ایران مهربان در فراهان

پویش ایران مهربان به منظور حمایت از ایتام وفرزندان نیازمند غیریتیم در فراهان در حال اجراست.

غلامرضا حافظ کمال رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان فراهان در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت:در راستای طرح پویش ایران مهربان با آرمان هیچ یتیمی بدون سرپرست و حامی وجود نداشته باشد طرح "هرکارمند، حامی یک فرزند معنوی" در این شهرستان در مرحله اجرا قرار دارد.

حافظ کمال افزود: جامعه هدف جذب حامیان صرفاً کارمندان نیست و تمامی اقشار جامعه را در برمی گیرد و امید است با اجرای این طرح تحول چشمگیری درزمینهٔ کمک به ایتام و محسنین (فرزندان نیازمند غیریتیم) به وجود آید.

او اضافه کرد: مردم شهرستان همواره در امور خیر پیشرو و پیشتاز بوده‌اند و به‌ویژه در این شرایط سخت همدل‌تر وارد میدان شدند و مرحله اول پویش ایران مهربان در فراهان اجرایی شده و همراهی‌های بسیاری نیز در این راستا از سوی مردم و مسئولان شهرستان صورت گرفت.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان فراهان با اعلام اینکه حمایت از ایتام سبب گره گشایی در کار‌ها می‌شود، بیان کرد: از مسئولان انتظار داریم با وجود مشکلات، مشغله‌ها و دغدغه‌های کاری که دارند، ایتام را فراموش نکنند.

او ادامه داد: نیکوکاران می‌توانند با مشارکت در طرح اکرام ایتام و محسنین، یتیم و یا فرزند نیازمند (محسنین) موردنظر خود را انتخاب کرده و ماهیانه حداقل ۱۰ هزار تومان به آن‌ها کمک کنند.

حافظ کمال تاکید کرد: مردم خیراندیش شهرستان فراهان می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی ekram.emdad.ir نسبت به ثبت نام در طرح معنوی اکرام ایتام و محسنین اقدام کنند.

او طرح اکرام ایتام این نهاد را مردمی‌ترین، شفاف‌ترین و باشکوه‌ترین طرح دانست و افزود: در این طرح کمک‌های حامیان و خیران مستقیم به‌حساب ایتام واریز می‌شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان فراهان با بیان اینکه در شهرستان فراهان درمجموع ۸۸ کودک یتیم و ۱۹۰ فرزند محسنین زیر حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارند، گفت: در این راستا ۵۱۶ حامی از کودکان یتیم و ۴۰۵ حامی از خانواده‌های محسنین شهرستان حمایت می‌کنند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.