استاندار کرمان:

مشارکت خیران باید ساماندهی شود

فدائی گفت: برای ساماندهی مشارکت خیران می‌توان یک اتحادیه راه اندازی کرد تا مشارکت‌ها را در مسیر درست و مورد نیاز هدایت کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، فدائی ، استاندار کرمان در جلسه شورای مشارکت خیران بهزیستی گفت: باید در بحث مشارکت‌های مردمی با بهزیستی از تجربیات دانشگاه‌ها بهره گرفت.

 فدائی  افزود: باید ماموریت‌های بهزیستی برای اعضا تبیین شود تا امکان انتخاب در امور خیر برای متقاضیان آسان‌تر شود.

او تصریح کرد: برای ساماندهی مشارکت خیران می‌توان یک اتحادیه راه اندازی کرد تا مشارکت‌ها را در مسیر درست و مورد نیاز هدایت کند.

در این جلسه صادق زاده ،مدیرکل بهزیستی استان گفت: بهزیستی ۱۸۹ ماموریت در حوزه کمک به جامعه هدف دارد و در این بین جذب مشارکت‌های مردمی یکی از این ماموریت‌ها است.

صادق زاده افزود: بحث مشارکت‌ها تنها در حوزه مالی نیست بلکه استفاده از علم و تجربه افراد و نهاد‌های مختلف می‌تواند در این حوزه بسیار کارساز باشد.

اوگفت: با شیوع کرونا حضور خیران در امر خدمت رسانی به جامعه هدف بهزیستی کاهش یافته است و نیاز است با برنامه ریزی زمینه حضور شرکت‌های توسعه گرای استان را در بخش کمک‌های هدفمند، فراهم کنیم.

در این جلسه ماده ۳۱ قانون حمایت از معلولان نیز مطرح و مصوبات جلسات قبل در خصوص این موضوع مطرح و مقرر شد نیاز‌های معلولان به خصوص مشکلات مناسب سازی ساختمان ها و راه ها برطرف شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار