قدردانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد از بیمارستان رضوی

دانشگاه علوم پزشکی مشهد همزمان با ایام مبارزه با سکته‌های مغزی، از بیمارستان رضوی برای درمان بیماران مبتلا به این عارضه در ایام شیوع کرونا قدردانی کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حمیدرضا رحیمی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: یکی از افتخارات دانشگاه علوم پزشکی مشهد و خراسان رضوی این است که در ایام شیوع ویروس کرونا و تقریبا از همان ابتدا، همکاری بسیار بسیار نزدیکی بین این دانشگاه و بیمارستان فوق تخصصی رضوی اتفاق افتاد.

او افزود: بیمارانی که دچار سکته مغزی شده و با کد ۷۲۴ در فوریت‌های پزشکی اعلام می‌شدند که نیاز به درمان فوری داشتند تا از مرگ حتمی یا از کارافتادگی آن‌ها جلوگیری شود، به جای اینکه به بیمارستان قائم (عج) ارجاع داده شوند، از طریق اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان رضوی ارجاع داده شده و منتقل می‌شدند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: پس از انتقال این بیماران، اعضای هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، این بیماران را در بیمارستان رضوی ویزیت کرده و در صورت نیاز به انجام جراحی یا آنژیوگرافی عروق مغزی، این فعالیت درمانی را با کیفیت بالا، ولی با تعرفه دولتی انجام می‌دادند.

انتهای پیام//ف. غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.