تداوم کاهش دما در خراسان شمالی

اداره کل هواشناسی خراسان شمالی با پیش بینی بارش باران و تداوم افت محسوس دما با توجه به رگباری بودن بارش ها، در خصوص احتمال وقوع رواناب و سیلابی شدن مسیل‌ها در منطقه هشدار داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، هادیزاده کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان گفت: با فعالیت سامانه بارشی جدید از اواخر چهارشنبه تا (فردا)پنج شنبه وزش باد گاهی شدید، بارش باران و در پاره‌ای از نقاط، رگبار و رعد و برق و در ارتفاعات به ویژه در شرق استان بارش برف پیش بینی می‌شود.

هادی زاده گفت: با نفوذ جریانات سرد مجدداً دما از چهارشنبه  تا اواخر هفته تا ۱۰ درجه کاهش می‌یابد و در لحظات صبحگاهی به زیر صفر درجه خواهد رسید.


بیشتر بخوانید


او عنوان کرد:با توجه به رگباری بودن بارش ها، وقوع رواناب و آب گرفتگی معابر در روز‌های مذکور دور از انتظار نیست و هم استانی‌ها از توقف و تردد در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها خودداری کنند.

بر اساس اعلام هواشناسی استان بیشترین میزان بارندگی طی ۲۴ ساعت منتهی به صبح دوشنبه از ایستگاه‌های توتلی با ۱۳.۹ میلی متر، کهنه جلگه با ۱۲.۳ میلی متر، تازه قلعه با ۱۱.۷ میلی متر، استاد با ۹.۹ میلی متر و راستقان با ۹.۵ میلی متر گزارش شد.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.