کمبود لاستیک در ناوگان عمومی بار و مسافر در چهارمحال و بختیاری

معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به تعداد ناوگان عمومی بار و مسافر استان ماهانه به چهار هزار و ۵۰۰ حلقه لاستیک در استان نیاز است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حسین مالکی معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: با توجه به تعداد ناوگان عمومی بار و مسافر استان ماهانه به چهار هزار و ۵۰۰ حلقه لاستیک در استان نیاز است.

او افزود: این استان با دو هزار و ۲۰۰ ناوگان حمل و نقل مسافر و هفت هزار و ۶۰۰ کامیون، ۲.۱ درصد ناوگان کشور را در اختیار دارد.


بیشتر بخوانید


مالکی اضافه کرد: این تعداد ناوگان ماهانه به چهار هزار و ۵۰۰ حلقه لاستیک نیاز دارد که بیش از دو سال است که این نیاز تامین نشده و با کمبود جدی لاستیک در این حوزه مواجه هستیم.

او ادامه داد: از ۱۵ مرداد سال ۹۷ تا آبان امسال در حدود ۷۵ هزار حلقه لاستیک به استان اختصاص داده شد، که این تعداد یک دوم نیاز واقعی استان به لاستیک است.

مالکی گفت: این اداره‌کل متولی توزیع لاستیک اختصاصی به استان است و در سه نقطه فرخشهر، بروجن و کیار اقدام به توزیع می‌کند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار