اولویت بسیج سازندگی خدمت به مناطق محروم

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه استان سمنان گفت: هدف بسیج سازندگی دریافت سود نبوده و اولویت تنها خدمت رسانی به مردم در مناطق محروم است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، مهدی کاشفی رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه استان سمنان در جلسه طرح جامع محرومیت زدایی استان با بیان اینکه نیاز است بسیج سازندگی به عنوان بازوی اجرایی برای پروژه ها بوده و موانع موجود در راه انعقاد تفاهم نامه های عمرانی با این سازمان باید برداشته شود گفت: نیاز است دستگاه های اجرایی از استان های دیگر الگوبرداری کرده و بهره خوبی از ظرفیت سپاه و مجموعه سازندگی در استان داشته باشند.

او با بیان اینکه آماده انعقاد هرگونه تفاهم نامه و اجرای پروژه با دستگاه های اجرایی استان هستیم افزود: هیچگونه محدودیتی برای اجرای پروژه ها توسط بسیج سازندگی بخصوص در مناطق محروم و روستایی وجود ندارد.

کاشفی با اشاره به ظرفیت خوب ماشین آلات به روز و نیروی انسانی مناسب در بسیج سازندگی استان سمنان ادامه داد: بسیج سازندگی آماده ورود به هرگونه پروژه عمرانی بدون دریافت هرگونه سود در استان بوده و اولویت با اجرای پروژه در مناطق محروم است.

سرهنگ شوقانی جانشین فرمانده سپاه استان سمنان هم در این جلسه با بیان اینکه مدیران استانی تاکنون همکاری خوبی با بسیج سازندگی داشته و باید این روند ادامه دار باشد گفت: نیاز است تا هماهنگی دستگاه ها برای انعقاد تفاهم نامه ها در استان تسریع یابد.

او با بیان اینکه مدیریت بسیج سازندگی به صورت جهادی در همه زمینه ها پای کار بوده است افزود: بسیج سازندگی در پروژه ها به صورت جهادی بدون دریافت سود وارد شده و عملکرد بسیار خوبی داشته است.

انتهای پیام / گ 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار