معاون منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قم؛

رتبه نخست کشوری به مجتمع‌های رفاهی بین‌راهی قم تعلق گرفت

قدسی گفت:قم از نظر تعداد،نحوه ارائه خدمات و مناسب‌سازی در بین مجتمع‌های رفاهی جاده‌ای کشور،جایگاه نخست را دارا است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم ، محمدرضا قدسی معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قم گفت: محور‌های جاده‌ای استان قم با دارا بودن ۲۹ باب مجتمع خدماتی – رفاهی (متوسط هر ۱۹ کیلومتر یک مجتمع) از لحاظ شاخص تعداد (بر حسب کیلومتر) جایگاه نخست کشوری را به خود اختصاص داده‌است.

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قم نحوه طراحی و مناسب‌سازی را از دیگر شاخص‌های اصلی در ارزیابی عملکرد مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین‌راهی دانست و عنوان کرد: در این حوزه نیز اماکن خدماتی بین‌راهی استان قم در رتبه نخست کشوری جای دارد.

او اضافه کرد: با توجه به بازدید‌های میدانی و نظارت‌های مستمر، مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین‌راهی استان از لحاظ نحوه ارائه خدمات به کاربران جاده‌ای نیز رتبه نخست کشوری را دارا می‌باشند.

قدسی یادآورشد: در سال‌های گذشته به دلیل مناسب‌سازی برای بهره‌مندی جانبازان و معلولان، مجتمع‌های خدماتی بین‌راهی استان موفق به اخذ لوح سپاس از سوی انجمن جانبازان و معلولان کشور شده‌است.

او گفت: در بخش بازرگانی افزون بر ۲۳۰ دستگاه انواع تابلو‌های تبلیغاتی در سطح راه‌های استان نصب شده که از این لحاظ نیز استان قم در جایگاه اول کشوری قرار دارد.

 معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قم با بیان این‌که هر سال در جشنواره شهید رجایی یکی از مجتمع‌های خدماتی – رفاهی بین‌راهی استان قم مورد تقدیر قرار می‌گیرد،یادآورشد: تاکنون نسبت به احداث و بهره‌برداری از ۱۷ دستگاه پل عابر پیاده در سطح راه‌های استان اقدام شده که این امر ضمن افزایش ضریب ایمنی تردد، موجب رونق در بخش تجاری نیز شده است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.