قیمت نان در اردبیل تغییر نکرده و افزایش نیافته است

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: با توجه به گرانی‌های اخیر در برخی اقلام مورد نیاز و کالا‌های اساسی، قیمت نان در استان تغییری نکرده و افزایش نیافته است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی رحیمی آذر، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: نانوایان در نقاط مختلف استان موظف به ارائه نان با قیمت مصوب قبلی هستند چرا که هیچگونه افزایش قیمتی در این رابطه وجود ندارد.

او افزود: نان قوت اصلی و اساسی مردم است و نانوایان حق ندارند بصورت خودسرانه قیمت آن را افزایش دهند.

رحیمی آذر با بیان اینکه قیمت آرد یارانه ای با آرد آزاد در بازار حدود یک میلیون ریال اختلاف دارد، گفت: نانوایان و کارخانه‌های آرد سازی باید دقت کنند تخلفی صورت نگیرد چرا که با متخلفین برخورد قاطع و قانونی خواهد شد.

او با اشاره به تشکیل ۱۸۲ پرونده در حوزه آرد و نان در استان از تداوم و تشدید نظارت و بازرسی از نانوایی ها و کارخانه های آردسازی خبر داد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل بیان کرد: تمامی واحدهای تولیدی، خدماتی و توزیعی و اصناف در استان زیر ذره‌بین تعزیرات هستند و به صورت مداوم بر نحوه عملکرد آنها نظارت می‌شود.

رحیمی‌آذر ادامه داد: خرید و فروش و حمل یا نگهداری کالا خارج از ضوابط تعیینی دولت تخلف محسوب می‌شود و با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل پدیده قاچاق و هرگونه فعالیت‌های اقتصادی غیرقانونی را موجب اخلال در نظام اقتصادی کشور دانست و گفت: برخورد با فرصت‌طلبان و سوء‌استفاده‌کنندگان و مفسدان اقتصادی از اولویت‌های دستگاه قضایی است.

وی افزود: شهروندان استان می‌توانند گزارش‌های خود در رابطه با احتکار، قاچاق کالا، گرانفروشی و کم‌فروشی و عرضه کالا خارج از شبکه توزیع را از طریق سامانه ارتباطی ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت اطلاع دهند.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.