افزایش ظرفیت سامانه‌ های پاسخگویی ۲۰۲۰ در خراسان جنوبی

مدیر مخابرات منطقه خراسان جنوبی از افزایش ۵.۲ برابری ظرفیت سامانه‌های پاسخگویی ۲۰۲۰ خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، آذری نصرآباد مدیر مخابرات منطقه خراسان جنوبی در جمع کارکنان سامانه ۲۰۲۰ گفت: با شیوع ویروس کرونا و جهت تحقق شعار در خانه ماندن برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ظرفیت شبکه به ۵/۲ برابر افزایش یافت که این افزایش ظرفیت، کار سامانه‌ های پاسخگویی را مضاعف کرده است.

او افزود: کاهش زمان پاسخگویی، تعامل صحیح با مشتریان و افزایش کیفیت سامانه ۲۰۲۰ از مهم‌ ترین اهداف مخابرات در مراکز پاسخگویی است.

 آذری نصرآباد  بیان کرد: ثمره این تلاش‌ ها دسترسی سریع و آسان مشترکین به خدمات در هر ساعت از شبانه روز خواهد بود.


بیشتر بخوانید


مدیر مخابرات منطقه خراسان جنوبی با اشاره به فراهم آوردن زمینه‌ ها برای ارتباطی فراگیر بیان کرد: تلاش مجموعه مخابرات برای کاهش مشکلات مشتریان و کاهش دغدغه‌های آنان بوده است.

او با تاکید بر اهمیت کار پاسخگویی ۲۰۲۰، تصریح کرد: توجه به روحیه و انگیزه نیروی انسانی وتغییرات مثبت در دیدگاه کارکنان نسبت به‌کار، به افزایش رضایت مشتریان منجر می‌ شود.

آذری نصرآباد در ادامه به سوالات، مشکلات و خواسته‌های کارکنان این بخش گوش فرا داد و ضمن پاسخگویی به آن‌ها، رسیدگی و رفع موانع برای افزایش کیفیت پاسخگویی را از اولویت‌های کاری خود دانست و دستورات لازم به منظور رفع مشکلات و موانع کاری را صادر کرد.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.