سرپرست هیئت فوتبال کرمان خبر داد؛

تلاش برای حضور بنگاه های اقتصادی در شرق استان

سرپرست هیئت فوتبال استان کرمان گفت: با همکاری شرکت صنایع مس ایران در آینده‌ای نزدیک اتفاقات خوبی در حوزه فوتبال بم رخ می‌دهد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محسن سلاجقه سرپرست هیئت فوتبال استان کرمان در حاشیه بازدید از تمرینات تیم فوتبال بانوان شهرداری بم، تلاش مسئولان بم برای رشد و پیشرفت فوتبال در حوزه بانوان را نشان از بزرگی و منش آنان عنوان کرد و گفت: ما نیز تا جایی که مقدور باشد، تلاش می‌کنیم، گوشه‌ای از کار را بگیریم تا به وضعیت مطلوب تری برسید.

او جعفری مربی تیم بانوان شهرداری بم را نمونه‌ای از بانوان موفق اعلام کرد و با بیان اینکه ما در بخش فوتبال و فوتسال بانوان در کشور حرف‌های زیادی برای گفتن داریم، افزود: وی عنوان نایب رئیس بانوان هیئت فوتبال استان کرمان را نیز عهده دار است و همیشه بر توجه به بخش پایه فوتبال و فوتسال بانوان تأکید دارد.

سلاجقه از برگزاری نشستی با حضور ریاحی سرپرست معاونت بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان طی هفته آینده خبر داد و تصریح کرد: در این نشست به اتفاق جعفری نایب رئیس هیئت فوتبال استان کرمان در مورد برنامه‌های تأثیرگذار در حوزه بانوان بحث و بررسی می‌شود.

سرپرست هیئت فوتبال استان کرمان در بخش دیگری از سخنانش به تلاش برای حضور بنگاه‌های اقتصادی در شرق استان اشاره کرد و گفت: با شرکت صنایع مس ایران و شخص اردشیر سعدمحمدی صحبت‌هایی شده تا بتوان اقداماتی را برای مجموعه فوتبال بم انجام دهیم که اگر این امر محقق شود، طی یک ماه آینده اتفاقات خوبی در این حوزه رخ می‌دهد.

سلاجقه برای تیم بانوان شهرداری بم آروزی موفقیت کرد و از بازیکنان خواست: با همان تعصب، همت و اراده همیشگی امسال نیز تلاش کنند با وجود تمام کمبود‌ها و کم پولی‌ها بار دیگر قهرمانی خود را در لیگ برتر فوتبال بانوان کشور تکرار کنند.

او افزود: هیئت فوتبال استان کرمان همواره توجه ویژه‌ای به فوتبال بانوان داشته است و در این زمینه تمام تلاش خود را بکار می‌بندد تا در این حوزه کم نگذارد.

سلاجقه با اعلام اینکه منتظر بودیم استارت رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور زده شود، تصریح کرد: بم نخستین شهرستانی بود که برای بازدید حضور یافتیم و قطعاً وظیفه داریم برای بازدید از فعالیت‌های فوتبالی حتی در دورترین نقاط استان نیز اقدام کنیم.

سلاجقه سرپرست هیئت فوتبال استان کرمان و هیئت همراه در جریان این سفر همچنین از تمرین تیم فوتبال آقایان شهرداری بم که در لیگ دسته دوم فوتبال کشور حضور دارد، نیز بازدید کرد.

تلاش برای حضور بنگاه های اقتصادی در شرق استان

بازدید از تمرین تیم شهرداری بم در لیگ دسته دو

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار