آغاز نام‌نویسی جشنواره محیط زیستی کودک و نوجوان لرستان

مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان از آغاز نام نویسی نخستین جشنواره نقاشی محیط زیستی کودک و نوجوان استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازلرستان، مهرداد فتحی بیرانوند مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان گفت: نام نویسی نخستین جشنواره نقاشی محیط زیستی کودک و نوجوان استان آغاز شده است و تا ۳۰ آذرماه ادامه دارد.

مهرداد فتحی بیرانوند روز چهارشنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: این جشنواره در راستای توسعه ادبیات کودک و نوجوان به منظور گسترش سواد محیط زیستی، در قالب نقاشی و با استفاده از بستر فضای مجازی برگزار می‌شود.

او افزود: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به آدرس خرم آباد - میدان ۲۲بهمن- انتهای بلوار ولیعصر (عج) - اداره کل حفاظت محیط زیست لرستان و یا از طریق پست الکترونیکی این اداره کل به نشانی http://email.lorestandoe.ir ارسال کنند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان با تاکید بر اینکه بیش از ۲ اثر از هر شرکت کننده پذیرفته نمی‌شود گفت: آثار ارسالی نباید پیش از این در هیچ کتاب و مجله‌ای چاپ شده و یا در جشنواره‌ای حضور داشته باشند.

فتحی بیرانوند ادامه داد: شرکت کنندگان باید مشخصات کامل خود شامل سن، تحصیلات، نشانی و شماره تلفن را ضمیمه اثر نمایند و در نهایت ۲۹ دی همزمان با روز هوای پاک از پنج اثر برگزیده تقدیر خواهد شد.

 

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.