یک رسانه صهیونیستی از قراردادی به ارزش ۱۰ میلیارد دلار میان عربستان سعودی و آمریکا خبر داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه آی ۲۴، کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی اعلام کرد قرارداد امنیتی جدیدی با آمریکایی‌ها به امضا رسیده که سبب نگرانی اسرائیلی‌ها شده است.

بر اساس این گزارش، یک مقام امنیتی رژیم صهیونیستی گفته است عربستان قراردادی را به ارزش ۱۰ میلیارد دلار به امضا رسانده که با پروژه توسعه گسترده برای اصلاح و بهبود تمامی جنگنده‌های اف-۱۵‌ ای که از آمریکا خریداری کرده، مرتبط است.

این مقام امنیتی در ادامه گفت: در حالی که همه سرگرم معامله جنگنده‌های اف ۳۵ (به امارات) هستند، قرارداد بزرگی به ارزش ۱۰ میلیارد دلار برای توسعه ۱۵۰ جنگنده اف-۱۵ عربستان در جریان است که می‌تواند از فرودگاه تبوک بلند شده و ظرف ۱۵ دقیقه خود را به اسرائیل برساند.

در چارچوب پروژه توسعه هواپیما، برنامه‌های عملیاتی معرفی رایانه‌های پیشرفته پرواز، بهبود رادارها، افزایش برد پرواز هواپیما، افزایش ظرفیت حمل بار سلاح، بهبود اتاق خلبان و سیستم عامل‌های هواپیما، بهبود توانایی نبرد الکترونیکی و تسلیحات پیشرفته به انجام خواهد رسید.

سخنان این مقام امنیتی رژیم صهیونیستی در حالی انجام می‌شود که مایک پمپئو، وزیر خارجه آمریکا روز گذشته از فروش رسمی ۵۰ هواپیمای اف-۳۵ به امارات خبر داد. وزارت خارجه آمریکا اعلام کرده بود مایل از با فروش وسایل دفاعی پیشرفته به امارات به ارزش بیش از ۲۳ میلیارد دلار موافقت کند.

بنابر این گزارش قرارداد تسلیحاتی میان آمریکا و امارات شامل ۱۸ پهپاد از نوع MQ-۹، موشک‌های هوا به هوا و موشک‌های هوا به زمین می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۱ ۲۳ آبان ۱۳۹۹
عربستان بدبخت و بیچاره، آویزونه به آمریکا و...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۵ ۲۳ آبان ۱۳۹۹
ببخشیدا کدوم خری به عربا اسلحه میفروشه فرض اسلحه دادند باکدوم ادم ازاسلحه استفاده کنند جنگ باایران جنگ داعش با زن وبچه های بیدفاع (که سعودیها دراین زمینه مهارت دارند) که نیست جنگ باشیر است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۳ ۲۳ آبان ۱۳۹۹
آمریکا غرق خواهد شد .
ال سعود که عددی نیستند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۱ ۲۳ آبان ۱۳۹۹
ما تو توهم هستیم پولی که خاوری برد میدونی چندتا اینطور هواپیمانی میشد الان عرب ها دارن حرف اول میزنن ما هم هنوز اف ۵ قدیمی داریم رنگش میکنیم یه اسمم میزاریم روش اگه عربا صاحب بهترین سلاحها شدن دیگه باید از عربها هم ترسید ای داد بی داد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۲ ۲۲ آبان ۱۳۹۹
بذارین نوسازی کنن انشااله روزی تمامی این امکانات به دست نیروهای محور مقاومت خواهد افتاد
Iran (Islamic Republic of)
دانشجو
۱۸:۳۲ ۲۲ آبان ۱۳۹۹
خوبه داداش اون 18 عدد پهباد تست خوبی برای ضد هوایی های ما میشن اون هواپیما ها هم همینطور . خوبه یک آزمایش واقعی میشن برای سلاح های خودمون که دنیا بفهمه اسلحه ی ایرانی بهتره یا آمریکایی . مطمئن هستم روزی میرسه که همینا میان توی صف خرید سلاح های ما کلی هم منت ما رو میکشن . دم بچه های خودمون گرم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۴ ۲۲ آبان ۱۳۹۹
عربستان ۱۵دقیقه ای خودشو به اسرائیل می‌رسونه دست بوسی وعرض ارادت می‌کنه برمیگرده شما نگران نباشین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۲ ۲۲ آبان ۱۳۹۹
عربستان کار خوبی انجام میده اقتصاد قوی دارد و برای حفظ منافع خود و مردم و سایر کشورهای منطقه ای و غیرمنطقه ای که باعث پیشرفت عربستان شده اند این کار نیاز هست. کاری به دوشیده شدن هم نداره. حالا که چیزی به کشور ما نمی دهند نباید ایراد بگیریم. هر کشور برنامه خود را دارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۸ ۲۳ آبان ۱۳۹۹
تودرست میگی به دیدن وشنیدن اخبار ازرسانه های سعودی ادامه بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۰ ۲۲ آبان ۱۳۹۹
شمشیر را به الاغ ببندی باز هم شیر اونو میخوره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۱ ۲۲ آبان ۱۳۹۹
اشتباهی عکس سوخو گذاشتین.
Iran (Islamic Republic of)
صادق
۱۵:۳۳ ۲۲ آبان ۱۳۹۹
عجیبه که اسراییل نگران شده چیزی نیس فقط اربابت داره اونارو می دوشه عربستان با وجود بهترین جنگنده ها بازم حتی نمی تونه یمن رو به زانو در بیاره اینجاس که می بینیم تسلیحات ارزشش خیلی کمتر از اراده است و این ماییم که با ارادمون تسلیحات هم می سازیم به امید نابودی ال سعود
Iran (Islamic Republic of)
V
۱۴:۰۱ ۲۲ آبان ۱۳۹۹
اینا رو حمع میکنتد برا جنگ با ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۴ ۲۲ آبان ۱۳۹۹
عمراً اف۳۵ رو به هیچ کشوری جز اسرائیل نمیدن اگه هم بفروشن شک ندارم یا ماکت یا خلبانشون هم خودشونن مثل پاتریوتی که به عربستان فروختن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۸ ۲۲ آبان ۱۳۹۹
طرف برای مقابله با کی این همه تسلیحات میخره ؟ عربستان ؟! یا قطر ؟! یا ایران ؟!؟ ما که تحدیدی نکردیم ، پس فروش فلسطین برای این بود که مجوز بگیرند ؟! تازه پول خرید تسلیحات را هم میدهند !!
آخرین اخبار