پلمب ۶ هزار و ۳۹۸ واحد متخلف در فارس/همکاری ۸۰ درصدی اصناف

جانشین استاندار در ستاد استانی مقابله با کرونا با تاکید بر اینکه باید نظارت‌ها با جدیت بیشتر ادامه پیدا کند، گفت: ۶ هزار و ۳۹۸ واحد متخلف پلمب شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عبدالرضا قاسم‌پور جانشین استاندار در ستاد استانی مقابله با کرونا در جلسه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا،  با اشاره به اجرای محدودیت اصناف در شیراز و برخی از شهرستان‌ها اظهار داشت: این موضوع در شیراز با توجه به اطلاع‌رسانی خوب رسانه‌ها و همکاری اصناف به خوبی اجرایی شد به گونه‌ای که ۷۰ – ۸۰ درصد از اصناف فعالیت‌های کسب و کار همکاری داشتند.

او گفت: عده‌ای هم تخلف داشتند که روز اول بیشتر در قالب تذکر بود و روز دوم اکیپ‌های نظارتی ورود کردند و برابر ضوابط و مقررات در مرحله اول اخطار و در مرحله دوم پلمب را در دستور کار قرار دادند.

معاون استاندار فارس با بیان اینکه اصناف در این مدت همکاری خوبی داشتند، افزود: این بار هم مثل مدت گذشته اصناف حمایت کردند و لازم است که ادارات کل مرتبط با آن مشاغل برای کمک به سلامت مردم و کمک به کادر بهداشت و درمان استان ورود جدی داشته باشند.

قاسم‌پور با اشاره به پیشنهاد محدودیت‌های جدید برای استان گفت: افزایش دورکاری، اجرای یکسان محدودیت‌ها در ۳۶ شهرستان استان، ادامه تعطیلی مترو و اتوبوس، تعطیلی مراسمات و دورهمی‌ها مانند عروسی و ختم‌ها و همچنین محدود شدن فعالیت بانک‌ها از جمله پیشنهادات جدید ستاد است که در صورت تصویب اجرایی می‌شود.

او با بیان اینکه باید نظارت‌ها با جدیت بیشتر ادامه پیدا کند، افزود: در این مدت ۴۱۵ هزار و ۱۹۳ مورد بازرسی انجام شده که ۱۱ هزار و ۱۲۰ اخطار صادر شده و ۶ هزار و ۳۹۸ واحد متخلف هم پلمب شدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار