رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد خبرداد:

ساخت بیمارستان هاشمی نژاد مشهد با بیش از سه هزار میلیارد ریال اعتبار

رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: بیمارستان شهیدهاشمی نژاد مشهد با اعتبار سه هزار و ۱۰۰ میلیارد ریالی در بخش عمرانی و تجهیزات ساخته شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد حسین بحرینی رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد در مراسم افتتاح بیمارستان جدید شهید هاشمی نژاد مشهد با حضور ویدئوکنفرانسی رئیس جمهور، گفت: این بیمارستان در محوطه بیمارستان قدیمی شهید هاشمی‌نژاد مشهد در راستای گسترش خدمات به بیماران و در یکی از مناطق محروم و کم برخوردار حاشیه شهر مشهد احداث شده است.

او افزود: بیمارستان جدید شهید هاشمی نژاد مشهد در زمینی افزون بر ۳۲ هزار مترمربع در هشت طبقه و با ۱۴ اتاق عمل و پنج بخش مراقبت ویژه احداث شده است.
 

بیشتر بخوانید


رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: این بیمارستان که مجهز به بخش‌های مختلف درمانی است با بهره‌گیری از الگوی معماری ایرانی و اسلامی با اعتبار سه هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال در بخش عمرانی و تجهیزات ساخته شده است.

بحرینی بیان کرد: تمام تجهیزات و تاسیسات این بیمارستان مطابق استاندارد‌های روز ایجاد شده است به طوری که سیستم سرمایش و گرمایش بیمارستان به نحوی است که اگر در فصل سرما در یک اتاق، بیمار نیازمند هوای سرد بود، می‌توان دمای اتاق بیمار را مطابق نیازش تغییر داد.

او تصریح کرد: بهترین فیلتر‌های هوا برای تهویه اتاق‌های بیمارستان در نظر گرفته شده است که می‌تواند در شرایط کرونایی موثر باشد و همچنین اتاق‌های ایزوله بیمارستان نیز به خوبی فشار مثبت و منفی را رعایت می‌کنند و برای بیماران حساس به عفونت مناسب است.
 
انتهای پیام//ف.ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.