نظری: به رای فیفا درباره پرونده استراماچونی اعتراض می‌کنیم/ مشکلی برای پنجره نقل و انتقالات بوجود نمی‌آید

سخنگوی باشگاه استقلال گفت: به رای صادر شده از سوی فیفا اعتراض خواهیم کرد و در تلاش هستیم رقم کمتری را بپردازیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت نظری سخنگوی باشگاه استقلال درباره رای پرونده استراماچونی گفت: استراماچونی از چند ماه پیش موضوع شکایت را دنبال کرده و در این مدت هم باشگاه تلاش کرده تا با اسناد و مدارکی که دارد درخواست این مربی را رد کند و عددی که استرا درخواست کرده را کاهش دهد.

او ادامه داد: استراماچونی یک میلیون و ششصد و هشتاد هزار یورو درخواست کرده بود که فیفا بخشی از آن را تایید کرده و ما معتقد هستیم که با اسنادی که در اختیار داریم می‌توانیم این رای را بشکنیم.

او ادامه داد: در مدت ۲۰ روز آتی می‌توانیم مدارک لازم را از فیفا بخواهیم و کمتر از ده هزار فرانک باید بپردازیم. پس از ارسال مدارک از سوی فیفا و مدارک خودمان مجدد به دادگاه cas شکایت می‌کنیم و از دادگاه عالی ورزش می‌خواهیم این رای را بشکند.

حجت نظری گفت: پیش از این گفته می‌شد استراماچونی سه میلیون یورو ما را محکوم خواهد کرد و ما هم ظرف یک هفته باید آن رقم را بپردازیم، اما این دو ادعا زیر سوال رفته و اکنون فرصت تجدید نظر خواهی داریم و تلاش می‌کنیم رای را بشکنیم.

سخنگوی باشگاه استقلال گفت: رای استراماچونی روی پنجره نقل انتقالات ما تاثیری ندارد و تا پایان فصل فرصت داریم این مبلغ را پرداخت کنیم و مشکلی وجود ندارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار