نماینده، ولی فقیه در خراسان جنوبی:

گرانی‌ ها و اوضاع کنونی بورس و کالا‌های قاچاق، نتیجه نبود نظارتها است

آیت الله عبادی گفت: این گرانی‌ ها قابل کنترل است؛ اما در عمل این اتفاق نمی‌ افتد و باعث رنج و التهاب مردم می‌ شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، آیت الله عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی امروز در دیدار نماینده مردم قائنات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: گرانی‌ های سرسام آور، قابل کنترل است و در شرایطی که مردم نیاز به کالا‌های اساسی و گوشت قرمز دارند شاهد خروج غیر قانونی دام از کشور هستیم.

او با بیان اینکه مجلس یکی از زیر ساخت‌ های مهم کشور است افزود: خانه ملت باید جلوی واگذاری این ارز‌ هایی که به عنوان کالای اساسی از کشور خارج می‌شود و بعد کالا‌های بی ارزش وارد می‌شود را بگیرد.

آیت الله عبادی با تاکید بر گرفتن تصمیمات هوشمندانه و سنجیده در مجلس اظهار کرد: آنچه که اکنون از مجلس توقع داریم، هوشیاری است، زیرا که شرایط فعلی کشور شرایط عادی نیست و خوشبختانه تا کنون این هوشیاری در مجلس دیده شده است.


بیشتر بخوانید


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با یادآوری شرایط کنونی کشور تصریح کرد: امروز شما در شرایط انتخاب بین بد و بدتر قرار دارید و هر تصمیمی که گرفته می‌ شود، باید بسنجید که چه عارضه‌ ای دارد و در آینده چه عارضه‌ای خواهد داشت.

مسئولان، توان نخبگان را به میدان آورند

آیت الله عبادی همچنین با انتقاد از بی اعتمادی برخی مدیران به توان نخبگان و دانشجویان کشور گفت: در کشور به دانشجویانی که امروز در زمینه ساخت هواپیما‌ های جنگی و بدون سرنشین به دستاورد‌های قابل قبولی رسیده‌اند، باید اعتماد کرد تا در زمینه ساخت هواپیمای مسافر بری ورود پیدا کنند.

او تصریح کرد: اگر به جوانان ایرانی اعتماد کنند، قطعا می‌ توانند نیازمندی‌ های کشور را تولید کنند و بسازند، اما می‌ بینیم که برای ورود هواپیمای دست دوم کشور‌های غربی کلی مراسم می‌ گیرند و فلان مدیری که در آن زمان مسئولیت داشته با کلی افتخار از آن یاد می‌کند و قرارداد‌های نجومی با این کشور‌ها می‌ ببندند، اما به دانشجویان داخلی اعتمادی نمی‌کنند.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار