نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی؛

لزوم استفاده از همه ظرفیت‌ها برای توسعه استان

نماینده ی ولی فقیه در خراسان جنوبی از استاندار جدید خواست تمام ظرفیت‌ها و فرصت‌ها را برای توسعه استان و خدمت به مردم بکار گیرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، آیت الله عبادی نماینده ی ولی فقیه در خراسان جنوبی صبح امروز در دیدار با استاندار جدید خراسان جنوبی گفت: مسئولان باید قدر فرصت‌هایی که برای خدمت به مردم فراهم می‌شود را بدانند.

او با اشاره به اینکه خدماتی که منشاء خیر برای مردم باشد همواره ماندگار خواهد بود، افزود: با وجود مشکلات فراوان در خراسان جنوبی، همواره بین مردم و مسئولان هماهنگی و همکاری وجود داشته و امیدواریم این هماهنگی‌ها با شروع به کار استاندار جدید هم ادامه یابد.

ملانوری استاندار جدید خراسان جنوبی هم در این دیدار با اشاره به ظرفیت‌های استان گفت: بهره گیری از قابلیت همه اقشار و گروه‌ها را در اولویت کاری خود قرار داده ام و با همه توان و نیرو و با همکاری دستگاه‌های اجرایی، اقدامات استاندار پیشین را ادامه خواهم داد تا مردم از آن منتفع شوند.


بیشتر بخوانید


او ابراز امیدواری کرد در سایه همدلی و تعامل و همفکری، توسعه همه جانبه استان رقم خورد.

استاندار پیشین خراسان جنوبی هم با نماینده ولی فقیه در استان دیدار و گفتگو کرد.

آیت الله عبادی در دیدار با آقای معتمدیان ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌های ایشان در دوران تصدی مسئولیت استانداری خراسان جنوبی و تبریک انتصاب او به عنوان نماینده عالی دولت در خراسان رضوی، گفت: با توجه به سوابق و تجربیات شما امیدواریم در این مسئولیت جدید و در جوار بارگاه ملکوتی حضرت امام رضا (ع) نیز موفق باشید.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.